n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ״"הליכוד זה הבית שלי, אנחנו למועצת העיר מצביעים מחל״

״"הליכוד זה הבית שלי, אנחנו למועצת העיר מצביעים מחל״

לאחר שהביע לאחרונה מדהלה תמיכה בפתק הצהוב לראשות העיר ברחמים מלול, כעת יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות מכריז כי בפתק השני למועצה הוא תומך ברשימת הליכוד בהובלת אביב איטח למועצת העיר ובחברו עודד עמרם

צילום מסך 2023-09-26 ב-19.17.46

באירוע השקת קמפיין הבחירות למועצת העיר של 'הליכוד' ברחובות שהתקיים לקראת ראש השנה, נרשם חיזוק משמעותי לרשימת 'מחל-הליכוד' למועצת העיר, כשיו"ר ועד עובדי עיריית רחובות, רמי מדהלה, דמות מרכזית במערכת הפוליטית, חשף כי יתמוך בבחירות הקרובות בפתק השני למועצת העיר ב'מחל-הליכוד' ברחובות בהובלת אביב איטח וקרא לציבור להצטרף אליו בתמיכה זו.

רמי מדהלה, יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות,ציין באירוע כיק׳: "הבית שלי הוא 'מחל'. אני מרגיש פה הכי טוב, הכי אמיתי, החיבור שלי לאנשים כאן הוא הכי טבעי. שנים תמכתי ופעלתי למען 'מחל' ואני אמשיך לעשות ולדאוג לליכוד ברחובות בעזרת השם. אני מאחל לחבריי אביב איטח, רונן אהרוני, עודד עמרם וכל חברי הרשימה הנהדרת הצלחה רבה, כיף לי לשתף אתכם פעולה". עוד הוסיף מדהלה כשהתייחס לרעות עותמי, מספר ארבע ברשימת הליכוד ברחובות: "אנחנו רוצים כזאת אישה בליכוד. הרבה שנים אין ברחובות אישה בליכוד, אני חושב שהיא בחירה מדהימה ומתאימה". לבסוף יצא בקריאה ברורה ואמר: "אני קורא לכל האנשים שנמצאים פה להצביע 'מחל' למועצת העיר. גם לחברים ולמכרים שלי – 'מחל' בפתק הלבן. הליכוד ו'מחל' זה הבית ואנחנו צריכים לשמור על הבית ולהבטיח ליכוד גדול במועצה".

בעקבות תמיכתו של מדהלה אמר אביב איטח יו"ר רשימת הליכוד ברחובות: "אני מודה לרמי על התמיכה והבעת האמון, רמי חלק בלתי נפרד לאורך השנים מ'מחל' הליכוד וכך גם 'הליכוד' ממנו, אין לי ספק שיחד נדאג שיהיה 'מחל' חזק במועצה ונמשיך לשרת את כלל תושבי רחובות במסירות ונאמנות מתוך המועצה".

עודד עמרם, חבר מועצת העיר ומועמד ברשימת מחל-הליכוד: "אני מודה לשותפי ורעי רמי מדהלה על התמיכה בי ובחברי 'מחל הליכוד' , רמי הוא הלב של הליכוד ברחובות ויש בינינו שותפות ארוכת שנים, רק עם 'מחל' חזק נוכל להמשיך לשרת נאמנה את תושבי העיר ועובדות ועובדי העירייה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות