דף הבית / חדשות העיר / "הליכות ג'ין" – סיורים רגליים

"הליכות ג'ין" – סיורים רגליים

מוזיאון ראשון לציון בשיתוף המיזם "הליכות ג'ין" נוטל חלק ביוזמה אורבנית בינלאומית, במסגרתה נערכים סיורים עירוניים מודרכים בארץ ובעולם. בראשון לציון ייערכו שלושה סיורים, ללא תשלום

מי ליאור

המיזם "הליכות ג'יין" מנציח את שמה של ג'יין ג'ייקובס, חוקרת ערים ידועה, שחלומה הנשגב היה לקיים פעילות בכל הערים בעולם ולהעניק לקהלים שלהם חוויה משותפת של הסיורים והליכה באותם מועדים. אחת לשנה בראשית חודש מאי, מתקיים המיזם העולמי לציון יום הולדתה ה-102. בראשל"צ יערכו סיורים כאלה גם כן.
הסיור "טבע בעיר" – לו יכלו העצים העתיקים בעיר לדבר, הם היו מספרים בודאי על מה שראו עיניהם לאורך שנותיהם הארוכות ועל מה ששמעו: על הראשונים שנטעו אותם בעמל רב, על התקווה לראות בצמיחתם, על יופיים וחינם, תרומתם לנפש העמלים, האורחים החשובים שביקרו בישוב, זוגות אוהבים שחסו בצילם ושאר סיפורים. הסיור ייערך בגן המושבה ההיסטורי ובסביבתו. נפגשים ברחבת מגדל המים, רח' רוטשילד פינת זד"ל בשעה 10:00, ביום שישי, 4.5.18.
הסיור השני שיערך תחת הכותרת "לו הייתי רוטשילד", יגלה מי בגדה בבעלה, פקיד הברון השתיין, מה הקשר בין חנוכת הבית של פריימן לבין השיר "חושו אחים חושו", היכן גר משורר "התקווה", נפתלי הרץ אימבר, מי היה "המשיח" שנשא נאום בבית העם, על כל אלה ועוד בסיור שייערך ברח' רוטשילד, בין הבתים ההיסטוריים. המפגש במוזיאון ראשון לציון, רח' אחד העם 2, ביום שבת ,5.5.18. בשעה 10:00.
ואילו הסיור השלישי "מיינדפולנס" ידבר על מודעות קשובה, דרך הנשימה, הצלילים, הריחות, הטעמים, המראות ללא שיפוטיות וללא ביקורת. הסיור יתקיים בהדרכתה של שחר שטלריד, תושבת העיר, מאמנת להתפתחות אישית ומורה למדיטציה. המפגש ביום שישי 4 במאי בשעה 9.00 ברח' הנחשול פינת משה דיין, בכניסה לשכונת נוה ים, בגינת שעון השמש.
הסיורים פתוחים לכל. יש להירשם מראש במוזיאון – 03-9598862/90, נילי – 0523858511.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות