n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מנכ"ל העירייה הנכנס במכתב לשרת החינוך: "מערכת החינוך קורסת"

מנכ"ל העירייה הנכנס במכתב לשרת החינוך: "מערכת החינוך קורסת"

דורון מילברג מנכ"ל העירייה הנכנס דורש משרת החינוך יפעת שאשא ביטון התערבות מהירה בכל מה שנעשה במערכת החינוך כי לדבריו המצב לא יכול להימשך:" אם משרד החינוך לא יתעשת מהר, אנו נהיה עדים לקריסת מערכת החינוך בישראל"

דורון מילברג. צילום: עיריית רחובות
דורון מילברג. צילום: עיריית רחובות

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בארץ וראשון לא יוצאת מהכלל. נכון להבוקר יש בעיר כמעט 8,000 חולים פעילים, חולים עליה של 813 מאתמול ו-7,592 מבודדים.
ציון הרמזור ממשיך לעלות ומספרו 9.6.
הבידודים במוסדות החינוך בעיר גם הגיעו לשיא חדש ומספרם עומד על 9,246. כ-60 גנים נמצאים בבידוד בעיר והכאוס משתולל, הורים בגני הילדים טוענים כי אין כוח אדם, גננות וסייעות רבות בבידוד וגם כשגני הילדים יכולים לחזור לעבודה בסיום הבידוד אין כוח אדם.
עקב המצב במוסדות החינוך ובפרט בגנים הוציא דורון מילברג מנכ"ל העירייה הנכנס יו"ר איגוד המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות מכתב לשרת החינוך, שבו הוא מסביר כי מערכת החינוך נמצאת בבלאגן אחד גדול שלא יכול להימשך:
"כל מה שקורה עכשיו במערכת החינוך הוא פארסה אחת גדולה ומביכה.  בשל חוסר סדר וחוסר היערכות – מערכת החינוך קורסת ומצויה בסגר דה פקטו משום שבפועל מספרי המבודדים גבוהים יותר – גם ילדים וגם אנשי סגל." כותב מילברג במכתבו.
עוד כותב מילברג:  "המספרים רק יעלו עוד ועוד – ואם משרד החינוך לא יתעשת מהר, אנו נהיה עדים לקריסת מערכת החינוך בישראל. אין לנו את המנגנון והמשאבים להתמודד עם היקפים כה עצומים של חוסר בכוח אדם. אני קורא  להקים מיד מנגנון למילוי מקום הסגל החסר בגנים."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-17 at 18.44.36_3a1666e2

צעירה מטייבה מכרה סמים לקטינים בחולון וראשון לציון

תפריט נגישות