n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / כתב אישום נגד תושב חולון שתקף את חברתו לשעבר ובן זוגה

כתב אישום נגד תושב חולון שתקף את חברתו לשעבר ובן זוגה

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד צעיר כבן 19 מחולון בגין עבירות איומים, אלימות והחזקת סכין. זאת לאחר שמתוך קנאה תקף את חברתו לשעבר ובן זוגה.

סכין צילום אילוסטרציה PIXABAY
צילום אילוסטרציה PIXABAY

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורך דין פנינה לוי, עולה כי הנאשם על רקע אובססיביות וקנאה למתלוננת – בת זוגו לשעבר, איים עליה לבל תנהל מערכת יחסים עם אדם אחר מלבדו.

לאחרונה תקף הנאשם את המתלוננת ובן זוגה הנוכחי (המתלונן) באמצעות סכין ותרסיס גז פלפל. הנאשם דקר את המתלונן מספר רב של פעמים, גרם לו לחבלות חמורות, ופצע את המתלוננת. במהלך האירוע ניסה המתלונן ללא הצלחה להדוף את הנאשם באמצעות איום בנשקו האישי אותו החזיק כשוטר במג"ב.

בעקבות האירוע המתלונן הובל מורדם ומונשם לבית החולים והוכנס לניתוח חירום. אלמלא מאמצי הטיפול של הצוותים הרפואיים, עלולה הייתה להיגרם תוצאה קטלנית ממעשיו של המשיב.

בבקשת המעצר צוינה עו"ד לוי כי: "מסוכנותו זו של המשיב אף מתעצמת לנוכח טיבו של המניע שגרם למשיב, למשמע קולו של גבר זר הנמצא במחיצת בת זוגו לשעבר, להגיע אליהם, מצויד בסכין ולנהוג כלפי המתלוננים באלימות קשה. התנהגותו האימפולסיבית זו של המשיב, בהמשך ישיר להתנהגותו האובססיבית והאלימה כלפי המתלוננת בזמן מערכת היחסים ביניהם ולאחר פרידתם מעידים עשרות מונים על מסוכנותו למתלוננים ולציבור בכלל."

לנאשם יוחסו עבירות איומים, החזקת סכין שלא כדין, חבלה בכוונה מחמירה ופציעה בנסיבות מחמירות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות