n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חזקים בעורף: כיתת הכוננות של העיר רמת גן היא הגדולה ביותר בגוש דן

חזקים בעורף: כיתת הכוננות של העיר רמת גן היא הגדולה ביותר בגוש דן

WhatsApp Image 2023-10-29 at 18.00.09

עם תחילת המלחמה הודיע ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, על הקמת כיתת כוננות בעיר, בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף כחלק מתכנית "בני המקום".כיתת הכוננות, שכבר פועלת בימים אלה בעיר, הוקמה בזריזות וביעלות בשיתוף פעולה מלא של העירייה שדאגה לצייד את הכוחות, פיקוד העורף שמגייס ומכשיר אותם, ומשטרת ישראל שאחראית על הפעלתם בהינתן אירוע.

אל העירייה הועברו כבר למעלה מ500 פניות של תושבים שונים, מתוכם אושרו על ידי פיקוד העורף כ-100 ומעל 40 כבר פועלים כחלק מכיתת הכוננות- שנכון להיום הינה כיתת הכוננות הגדולה ביותר בגוש דן, ומהגדולות בישראל, ועל כן הפכה הלכה למעשה לפלוגת כוננות.

הבוקר, ראשון, פגש ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, את חיילי פלוגת הכוננות, כחלק מתדריך שביצעו גורמי הביטחון בעיר.ראשית, ראש העיר ביקש להודות ולחזק את ידם של המתנדבים לפלוגה ושיבח אותם על נכונותם לתרום ולסייע לעיר. כמו כן, ראש העיר הדגיש בפניהם כי תחושת הביטחון שהם מייצרים לתושבי העיר לא תסולא בפז, וכי הנוכחות שלהם בקרב אתרים רגישים כמו מוסדות חינוך, אתרי בנייה ובתי כנסת במהלך השבת היא חשובה והכרחית. לסיכום, ראש העיר הבהיר כי העירייה תסייע ברכש ואספקה של כל מה שיידרש להם עבור ביצוע משימתם בהצלחה, והודה להם שוב על כל שעשו ועוד יעשו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. שומרים עליכם בחזית!
    תשמרו לנו על העיר, התושבים והמשפחות.
    תודה
    אלופים

  2. כל הכבוד לכם! אנחנו חזקים ואנחנו ננצח

  3. ככ חשוב ומרגש.תודה לכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות