n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ההורים מ"גן האימה" פתחו בפרויקט גיוס המונים

חולון: ההורים מ"גן האימה" פתחו בפרויקט גיוס המונים

ההורים זועמים על כך שעדיין אסור לפרסם את שם הגן והגננות המתעללות והחלו לגייס כספים שיעזרו להם במאבקם, במאבקנו.

Clipboard01

חודשיים חלפו מאז נחשפה פרשת הסייעות המתעללות בגן הילדים בשכונת בן גוריון בחולון ובית המשפט עדיין לא התיר לפרסום את שמות המתעללות ואת שם הגן המדובר זאת למרות שבתחילת הפרשה, הרשת החברתית סיפקה את כל השמות וחשפה את המתעללות וגם את הגן.

ההורים של ילדי הגן המדובר, זועמים. הם לא מצליחים להבין למה מדינת ישראל ממשיכה להגן ולהסתיר מהציבור את אלו שפגעו ביקר להם מכל ולכן החליטו להעביר הילוך במאבקם הציבורי.

הם החלו בפרויקט גיוס המונים תחת הסלוגן "סוף לאלימות בגנים" ומטרתו לגייס מספיק כסף בו יוכלו לקבל ייצוג משפטי הולם שיאפשר להם לתבוע אזרחית וגם פלילית את המתעללות. בנוסף בעזרת הכסף שיגוייס מתכוונים ההורים להקים לובי ולשכור שירותי יח"צ לקידום החוק להחמרת ענישה נגד מתעללות בחסרי ישע.

את הפרויקט מלווה סרטון מצמרר שנחשף מהגן ובמהלכו נשמעות קריאות ההורים מההפגנות שנערכו מתחת לבתי המתעללות וסלוגנים בצבעים עזים של שחור ואדום אשר מסבירים בצורה הברורה והחדה ביותר על מה המאבק.

אחד ההורים ומובילי הפרויקט אמר ל"גל גפן": "יש לנו מספר ימים בודדים לגייס את הסכום הנדרש. אנחנו מנסים להפיץ בכל דרך אפשרית ומקווים להגיע ליעד בהקדם במטרה להמשיך במאבק, ולצערנו מנסים להשתיק אותנו. אסור לנו לחשוף שמות ופרצופים וזה חייב להשתנות. אני מבקש מכולם להיכנס לדף ולעזור לנו בשביל שדברים כאלו לא יחדלו מלהתקיים. מדובר בעתיד של הילדים של כולנו".

זהו הקישור לדף התמיכה במאבק:

https://beactive.co.il/project/60079?lang=he&fbclid=IwAR0W1bjDxShacQMmQllh5NjRneufglfmyCGuml2bGAG1wcoWkZbIUq7pS0w

 

(בתמונה: צילום מסך מהסרטון שהפיצו ההורים כחלק מהמאבק בסייעות המתעללות)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות