n
דף הבית / בריאות / תושבת בת ים התחזתה לרופאה והזריקה בוטוקס למטופלים!

תושבת בת ים התחזתה לרופאה והזריקה בוטוקס למטופלים!

הודעה משותפת של משטרת מחוז ת"א יחד עם משרד הבריאות ורשות המיסים- נעצרה חשודה תושבת בת ים שהזריקה בוטוקס ללקוחות לאחר שהתחזתה לרופאה

מזרקים צילום דוברות משטרת ישראל

במסגרת פעילות חקירתית משולבת של משטרת בת ים, ביחד עם יחידת האכיפה במכס מרכז של רשות המיסים ואגף האכיפה והפיקוח במשרד הבריאות. הצטברו חומרי חקירה שהצביעו על חשודה תושבת בת ים, המתחזה לרופאה לכאורה ומעניקה טיפולי בוטוקס בחומרים אסורים המוברחים לארץ.

במהלך החקירה בוצעה פעילות חכמה, כאשר הכוחות החדירו לקוחה סמויה לקבלת טיפול בוטוקוס בקליניקה של החשודה.

פשיטה בלשים צילום דוברות משטרת ישראל

כאמור, היום (שני) בלשי תחנת בת ים, יחד עם אגף האכיפה והפיקוח במשרד הבריאות ויחידת האכיפה במכס מרכז של רשות המיסים, הגיעו לקליניקה הפיראטית של החשודה בבת ים וביצעו מעצר של החשודה בת ה-47, רגע לפני שהזריקה ללקוחה הסמויה חומרי בוטוקס.

תרופות בוטוקס צילום דוברות משטרת ישראל

במהלך המעצר בוצע חיפוש ונתפסו עשרות חומרים רפואיים מזויפים, שהוברחו ואסורים ליבוא. כמו כן, נתפסו סכום כסף מזומן של 36,000 ₪. החשודה הועברה לחקירה במשטרת בת ים ביחד עם כלל הממצאים שנתפסו בדירה.

מהמשטרה ומשרד הבריאות נמסר: "טיפולים הנעשים ע"י מתחזים וגורמים לא מוסמכים, בפרט כשמדובר בחומרים מזוייפים ובחומרים שלא קיבלו את אישור משרד הבריאות, מסכנים את בריאות הציבור."

כסף שטרות צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות