n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון היעילה והיציבה ביותר בארץ

חולון היעילה והיציבה ביותר בארץ

דירוג BDI קובע: חולון במקום הראשון ביציבות הפיננסית וביעילות העיריות לשנת 2021

בניין עיריית חולון. צילום-אלי נאמן
בניין עיריית חולון. צילום-אלי נאמן

מחקר שערכה חברת המידע העסקי CofaceBDI קובע כי חולון ממוקמת במקום הראשון בדירוג היציבות הפיננסית והיעילות של העיריות בישראל לשנת 2021, לאחר שעלתה מהמקום השני אשתקד ומהמקום השלישי לפני שנתיים.

הדירוג נערך בקרב הערים הגדולות שבהן יותר מ-40 אלף תושבים והוא מבוסס על שקלול של מדדים פיננסים, בהם: הכנסות הרשות, המצב הסוציו-אקונומי של התושבים והיכולת לגבות מהם את מיסי העירייה וכן התנהלות יעילה ואחראית של העירייה גם מבחינה תפעולית וגם מבחינה פיננסית.

ראש העיר מוטי ששון: "יציבות פיננסית של רשות מקומית היא מנוע הצמיחה של העיר. חולון, כרשות יציבה כלכלית, מצליחה למשוך אליה בשנים האחרונות יזמים דוגמת עזריאלי, אמות השקעות, גב ים ואחרים, שמהווים נדבך מרכזי בתנופת הפיתוח האדירה של אזור התעשייה. הודות לכך, יש בחולון יותר עסקים, יותר מקומות עבודה ומקומות בילוי ויותר תושבים חדשים. עיריית חולון בראשותי תמשיך להוביל מדיניות אחראית ויעילה, שתשמור על מעמדה המצוין של חולון בתחום הפיננסי לטובת העיר ולרווחת תושביה".

מוטי ששון צילום ראובן קופיצ'ינסקי

ראש העירייה מוטי ששון. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות