n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / זייף מסמכים וגנב קרקע בחולון, היורש האמיתי יקבל פיצוי

זייף מסמכים וגנב קרקע בחולון, היורש האמיתי יקבל פיצוי

נוכל הצליח לזייף צו ירושה ולהשתלט על קרקע בחולון. בית המשפט קבע כי לשכת רישום מקרקעין תפצה את היורש האמיתי, בנה של הנפטרת

בית משפט
צילום: FREEPIK

הסיפור ההזוי התחיל לפני כ-6 שנים, אז גילה תושב חולון כי הקרקע אותה ירש, נגזלה ממנו במרמה על ידי נוכל שזייף את צו הירושה של אמו המנוחה. עד שגילה על כך, הספיקה הקרקע לעבוד מספר בעלים וכסף רב עבר ידיים רבות ללא הפרעה.

המנוחה הלכה לעולמה בשנת 2005 והותירה אחריה בין היתר גם מגרש בשטח של כמעט 700 מ"ר בעיר חולון. שנה לאחר מכן, קיבל בנה היחיד את צו הירושה וגם את המגרש. בשנת 2016, ביקש להעביר את הנכס על שמו בשביל להעבירו לבנותיו ואז גילה שהנכס נרשם על שם מישהו אחר ונמכר מספר פעמים.

בבירור שעשה התובע, התברר כי המגרש עבר על שמו של הנוכל בשנת 2011 שהצליח לעשות זאת עם צו ירושה מזויף, באמצעות עורך דין שאף הוא נתבע על ידי היורש האמיתי.

שופט בית משפט השלום בתל אביב, קבע כי לשכת מקרקעין התרשלה בתפקידה ולא בדקה לעומק את המסמכים והזהות שהוצגו בפניה. כמו כן, השופט לא ניקה לגמרי את התובע מאחריות למעשה מכיוון שלא דאג לרשום את הנכס על שמו במשך שנים רבות.

התובע יקבל בסופו של דבר פיצוי של 1.2 מיליון שקלים, זאת אחרי הורדה של 20% מהסכום, חלקו של התובע בנזק, כך על פי פסק הדין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות