n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: בשורה משמחת לסטודנטים מעוטי יכולת בעיר

רמלה: בשורה משמחת לסטודנטים מעוטי יכולת בעיר

רמלה צפויה לקבל 15 מלגות, אשר כל מלגה עומדת על סך של 5,000₪ לסטודנטים אשר הם או הוריהם מוכרים באגף הרווחה ולומדים במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה

בשורה לעיר רמלה
צילום: דוברות עיריית רמלה

בעקבות מאבק של חבר הכנסת אופיר כץ במסגרת דיוני התקציב האחרון, הושגו 3 מיליון ש״ח שישמשו ל- 600 מלגות לסטודנטים מעוטי יכולת מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית.

העיר רמלה צפויה לקבל 15 מלגות, אשר כל מלגה עומדת על סך של 5,000₪ לסטודנטים אשר הם או הוריהם מוכרים באגף הרווחה בעיר. המלגות יינתנו לכל סטודנט אשר לומד במוסד שמוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.

חבר הכנסת אופיר כץ: אני ממשיך להלחם ולנצח בשביל תושבי הפריפריה. כל כך חשוב להעניק לצעירים שלנו הזדמנות וסיוע לרכוש השכלה גבוהה, גם אם ידם אינה משגת בדבר. אמשיך להאבק. רוצה להודות לראש העיר, מיכאל וידל על המלחמה והסיוע התמידי לסטודנטים בעיר.

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל: ״אני מודה לידידי ח״כ אופיר כץ מהליכוד, שנלחם על קידום ותמיכת הסטודנטים בעיר רמלה. המלגות שהושגו יצטרפו למלגות נוספות שהעירייה בראשותי מעמידה לטובת הסטודנטים בעיר, מתוך מטרה לאפשר להם להתמקד ולהצליח בלימודים. הסטודנטים של היום הם המנהיגים ואנשי העסקים של המחר. ואני כראש עיר אמשיך לדאוג ולתמוךך בהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות