n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הוארך מעצרו של החשוד בדריסתו למוות של עמיחי כרמלי

ראשון לציון: הוארך מעצרו של החשוד בדריסתו למוות של עמיחי כרמלי

המשטרה עצרה 5 חשודים במעורבות ברצח מתנדב משטרה ופציעתם של שניים נוספים ,כאשר בהתאם לצרכי החקירה הוארך היום (חמישי), מעצרו של החשוד העיקרי נהג הרכב עד ליום 23.6.22

תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

חוקרי היחידה המיוחדת של משטרת ישראל ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה, יחד עם בוחני התנועה במחוז מרכז, מנהלים החל מסוף השבוע שעבר חקירה מואצת בחשד לרצח מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי מראשון לציון, ופציעתם של שני מתנדבים נוספים שהיו בתפקיד בכביש 412.

בית המשפט השלום בראשל״צ קבע את המשך מעצרו של הנהג עד תאריך 23.6.22 זאת על פי בקשת המשטרה.

כבוד השופט התייחס לטיב החקירה וציין בהחלטתו כי "חומר החקירה שנאסף קושר את החשוד לנהיגה ברכב שפגע במתנדב וגרם למותו ,על פי החשד קודם הפגיעה במתנדב נמלט החשוד מהשוטרים בנהיגה פרועה, פגע עם רכבו ברכב אחר, חצה רמזורים אדומים, באופן המקים עבירה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. החשוד ביצע המעשים האמורים על פי החשד בהיותו תחת השפעת אלכוהול."

החקירה מנוהלת בעדיפות עליונה, תוך הפעלת כלל האמצעים, היחידות הנדרשות והסמכויות לשם קידומה, בהתאם לאסטרטגיה חסרת הפשרות של מחוז מרכז, במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי מלוא חומרת הדין עם מבצעי העבירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות