n
דף הבית / בריאות / חדש בארץ: פלטפורמת  wonderשמשנה את תחום הטיפול הביתי.

חדש בארץ: פלטפורמת  wonderשמשנה את תחום הטיפול הביתי.

לראשונה בישראל פלטפורמה טכנולוגית  חדשה- פלטפורמת WONDER המבקשת  לאפשר למטופלים בישראל ליהנות משירותי אחיות מובילות במערכת הבריאות. 

פלטפורמת וונדר הזמנת אחות צילום יחצ חול
פלטפורמת וונדר הזמנת אחות צילום יחצ חול

חדש בארץ: פלטפורמת  wonderשמשנה את תחום הטיפול הביתי.

עשרות אחיות מוסמכות יעניקו טיפולים ביתיים עפ"י צורך ודרישה

לראשונה בישראל פלטפורמה טכנולוגית  חדשה- פלטפורמת WONDER המבקשת  לאפשר למטופלים בישראל ליהנות משירותי אחיות מובילות במערכת הבריאות. 

הפלטפורמה תאפשר למי שיזדקק לאחות  לבחור אחות מתוך מבחר של מאות אחיות מובילות  ומוסמכות שמועסקות במגזר הציבורי. האפליקציה תחבר בין מטופלים וצרכים לאחיות והתמחויות.

כמו כן האפליקציה תאפשר לאחיות לעבוד במקביל הן במגזר הציבורי והן בפרטי באופן בו מתנהלים רופאים רבים.

 

במשך שנים הרופאים המובילים בישראל חולקים את זמנם בין השירות הציבורי לשירות הפרטי. אם אי אפשר ליהנות  משירותיו של רופא מוביל באמצעות מערכת הבריאות, אפשר ליהנות משירותו באופן פרטי עם או ללא סבסוד של ביטוחי הבריאות. וכשהרופאים מתוגמלים כראוי, נכנסים עוד ועוד רופאים לתחום ואיכות הטיפול הרפואי משתפרת. אפליקציית wonder  תאפשר לאחיות את אותו המתווה.

 

אחות מוסמכת נדרשת ללימודים אינטנסיביים שנמשכים לעיתים במשך 4 שנים. במסגרת הלימודים מוכשרת האחות להתמחות במגוון של טיפולים רפואיים. לכן כפי שרופא יכול לפתח פרקטיקה פרטית, אין שום סיבה שאחות או אח לא יוכלו לפעול אף הם במישור הזה, בהתאם לסמכויות ועפ"י חוק.

 

האחיות הן התשתית החשובה במערכת הבריאות ושם הן לא מוערכות .האחיות נמצאות בחוד החנית של השירות במערכת הבריאות והן מהוות עוגן מרכזי. יחד עם זאת, העדר תגמול מונע מכוח אדם איכותי להיכנס לתחום הסיעוד. כתוצאה מכך, האחיות בישראל תמיד נמצאות במחסור ואלו שעובדות בתחום לא חשות שהן  מתוגמלות כראוי. פלטפורמת wonder  תאפשר להם תגמולים נוספים בזמנן הפנוי.

שלומי ליפשיץ, מנכ"ל Wonder גורס  כי הרעיון החל  מצורך אמיתי של אחד השותפים בפלטפורמה שביקש למצוא אחות איכותית לטיפול באמו. לאחר לא מעט קשיים במציאת אחות נתאימה  לטיפול באם הוא החליט שיש לערוך שינוי בתחום משיחות עם שלל אחיות ,הוא הבין שאם יצליח לנטרל חסמים עבור האחיות כמו: ביטוח, מיסוי ועוד הוא יצליח לעשות שינוי משמעותי במעמדן בארץ. וכך נולדה פלטפורמת Wonder.

www.wonder.care

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

מכון שמיעה – חשוב לדעת

תפריט נגישות