n
דף הבית / בריאות / ציון שבי מצא את הדרך להבריא את הגוף ואת הנפש דווקא בתקופה הקשה בחייו

ציון שבי מצא את הדרך להבריא את הגוף ואת הנפש דווקא בתקופה הקשה בחייו

אחרי שאיבד את אחיו ואביו, עבר תקופת גירושין לא קלה, וכמעט וסיים את חייו בתאונה, הדרך להתייאש ולוותר הייתה הקלה ביותר, אך ציון שבי יליד בת ים, החליט דווקא מתוך הכאב, להתחיל לחיות מחדש ולפרוח דרך ספורט הקליסטניקס שהולך ותופס תאוצה

IMG-20240421-WA0003
(רועי אסף)

אחרי שעבר תקופה קשה שכללה גירושין וגם תאונת דרכים בה כמעט קיפח את חייו, ציון שבי, יליד בת ים, מצא את הנתיב הנכון שלו בחיים והפך למדריך ומאמן קליסטניקס- ספורט בו אין צורך להעמיס משקל על הגוף אלא רק דיוק תנועה ועבודה המותאמת לפי משקל גוף בלבד.

הספורט אומנם אינו מוכר לרבים בשמו, אך רבים וטובים הכירו והתאמנו בו כבר לפני עשרות שנים וביניהם גם: השחקן ג'ימי פוקס, ראש עיריית לוס אנג'לס לשעבר- טום בארדלי ואפילו אומן הלחימה, ברוס לי. כולם, התאמנו והתחזקו דרך ספורט שאינו מצריך שום דבר מלבד מוטיבציה ומשקל גוף.

IMG-20240421-WA0002

ציון מספר ל"גל גפן": "לפני 9 שנים אחי נפטר. הוא היה לוחם מסתערב בשועלי שימשון, נהרג בתאונת צלילה ותרם את איבריו. לפני 4 שנים אבי נפטר, ואני בדיוק מסיים תהליך של 4 שנים קשות של גירושים, תאונת אופנוע קשה ושיקום ארוך.

אני עוזר לאנשים לצאת לדרך חדשה, התמודדויות רגשיות דרך אימונים אינטנסיבים של 90 יום כוללים תזונה וליווי יד ביד, תוכנית תזונה שמשתנה כמובן בהתאם לצרכים של המתאמן.

אני מעניק ליווי מאוד קרוב, משתדל להיות מעורב בחיים של המתאמנים שלי, להבין את האילוצים וההתמודדיות שלהם ולהתאים את עצמי אליהם בין אם זה בתפריטי תזונה או סגנונות אימון במסגרת ה 90 ימים שיהיו אפקטיביות ויעילות, חשוב לי לתת למתאמן שלי משהו בר ביצוע ומותאם אישית"

-למי מיועדים האימונים שאתה מעביר?

"קהל היעד שלי בעיקר הם אנשים בגילאי 40+, השאיפה שלי לא נגמרת כמאמן אלא יותר להתפתח כמנטור וללוות אנשים במסעות החיים ותהליכים רגשיים תוך באמצעות ספורט, הישגיות באימון כדרך להתפתח אישית, הצבת מטרות ומימוש יכולה להיות עוגן אמיתי לאנשים שחווים משברים נפשיים"

-ספר על תחילת הדרך שלך בבת ים?

"בגיל 23 פתחתי חדר כושר בבת ים, זכיתי בתחרות מר ישראל, היה לי את חדר כושר אולימפוס, בת ים טייקון, למדתי בוינגייט, התחלתי את דרכי בבת ים, תושבי העיר עטפו אותי ונתנו לי המון תמיכה לאורך כל הדרך"

IMG-20240421-WA0006

ציון בצעירותו בבת ים

כיום כאמור, ציון מעביר את הפעילות בקבוצות קטנות בתל אביב, שמאפשרות גם לשמור על הגוף מפני פציעות ולקבל תוצאות שנשמרות לאורך זמן בטווח של עד 90 ימים. כמי שנולד וגדל בבת ים של שנות ה 70, התאמן במרתפים מחתרתיים וצמח בכוחות עצמו בעשר אצבעות, הצליח שבי לזהות את הטרנד מתוך הכרות מעמיקה בעולם הספורט והכושר דווקא בתקופה שהיה בתהליך שיקומי, פיזי ונפשי כאחד.

WhatsApp Image 2024-04-21 at 11.57.57_c7739a74

ציון שבי- צילומים: סמי טהרני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות