n
דף הבית / בריאות / נשיא המדינה העניק אות הוקרה למיכל נח מוולפסון

נשיא המדינה העניק אות הוקרה למיכל נח מוולפסון

סגנית מנהלת האחיות בוולפסון, מיכל נח קיבלה אות הוקרה מיוחד מנשיא המדינה

WhatsApp Image 2024-04-17 at 13.38.52_0b43e988
מיכל נח לצד נשיא המדינה- יצחק הרצוג

אתמול, יום ג' (16.04.24), התקיים טקס הוקרה מיוחד של נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ל-30 אחיות ואחים מצטיינים שהפגינו אומץ וגבורה באירועי התופת בטיפול באזרחים ובחיילים.

באירוע התופת של השבעה באוקטובר התייצבה מיכל בביה"ח במטרה להבטיח הערכות ומוכנות הצוותים לקליטה המונית של נפגעי האירועים מיישובי העוטף. במקביל הובילה בשיתוף הנהלת המרכז לפריצת דרך משמעותית ותוך זמן קצר הוכשרו שני מנחתי מסוקים בסמוך לביה"ח. הודות לכך, ביה"ח נבחר להיות המרכז הרפואי הראשון בקליטת השבים והשבות משבי החמאס. נבנה מערך שלם שכלל כתיבת נהלים והנחיות, איתור וגיוס צוותים מותאמים והכנת מתחם ייעודי לשמירה על בטיחות ואיכות הטיפול, כבודן ופרטיותן של השבות.

במהלך המלחמה קיבל בית החולים פנייה להוות מרכז נוסף להנצלת זרע מחללי המלחמה- משימה לאומית רגישה שהצריכה היערכות רבה. מיכל הובילה משימה לאומית זו תוך רגישות שהצריכה הערכות והכנה של צוות רב מקצועי.

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "חוסנה של מדינת ישראל נשען על מערכת הבריאות ועל מקצועיותם של האחים והאחיות בשגרה ובחירום. במלחמת 'חרבות ברזל', מיכל ביצעה והובילה משימות מיוחדות כמו : ליווי תהליך הנצלת זרע מחללי המלחמה, הכשרת מנחת מסוקים וקליטת הנשים השבות מעזה. את כל המשימות הללו, היא ביצעה ברגישות ומקצועיות רבה. אני מברכת את מיכל על קבלת אות ההוקרה ומאחלת לה המון הצלחה בהמשך".

אורנה צבי מנהלת האחיות בוולפסון: "עת מדינת ישראל נלחמת על קיומה הגב' מיכל נח הובילה לפריצת דרך משמעותית במוכנות בית החולים להוות מרכז רפואי לקליטת נפגעים וחטופים מוסקים במדינת ישראל. מיכל המשיכה באדיקות להערכות בית החולים לקבלת שבים ושבות על כל המשתמע מכך. המסר הבולט שהובילה מיכל עת התמודדותנו עם אירועי המלחמה הוכיח נאמנות ארגונית ואזרחית למדינה, אומץ וגבורה המשמשים דוגמא לחוסן ומופת לאחות שרואה לנגד עיניה את המשימות הלאומיות החשובות וחותרת להשגת המטרות והיעדים. על כך ועוד מיכל ראויה לקבלת הוקרה והערכה המבטאת מודל ערכי לאורם של דור העתיד בעשייתה למען נפגעים, שבים/ות וחללי צה"ל".

מיכל נח, סגנית מנהלת האחיות בוולפסון: "אני נרגשת ומודה על קבלת אות ההוקרה. מבחינתי את האות קיבלו כלל צוותי האחיות והאחים במרכז הרפואי וולפסון שנקראו לדגל במשימות הלאומיות שנדרשנו אליהם ותפקדו ללא לאות ובמקצועיות רבה. גיבור ישראל, סגן נווה אלעזר לקס ז"ל שנפל בשבת השחורה נהג לאמר :"איפה שצריך אותי שם אני אהיה". אמרה זו משקפת את הערכים שעליהם חונכתי ע"י הוריי האהובים שהיו שמחים וגאים להיות עימי במעמד זה. אמשיך לפעול לשימור ההישגים של ביה"ח ולמען הכשירות המקצועית של הצוותים במשימות הלאומיות הבאות שנידרש להן".

WhatsApp Image 2024-04-17 at 13.38.52_6fdcd332

צילומים: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות