n
דף הבית / צרכנות / וּתְנוּ כָבוֹד לַתּוֹרָה: עיטורים מיוחדים לספר התורה

וּתְנוּ כָבוֹד לַתּוֹרָה: עיטורים מיוחדים לספר התורה

אמני "הצורפים", מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי משיק לכבוד חג שמחת תורה קולקציית תיקים (בתים) לספרי תורה, כולל כתרים ורימונים ואבזרים נלווים. הקולקציה מציגה עולם שלם של הוד והדר בכסף באיכות גבוהה, צורות ועיטורים מרהיבים אשר נוצרו ברגישות ובמיומנות בעבודת יד,  לחג מלא השראה.

מקומות קדושים בציפוי כסף טהור מחיר 17999 צילום צחי קיבנשטיין
צילום צחי קיבנשטיין

חג שמיני עצרת המכונה שמחת תורה מאופיין בשמחה חסרת מעצורים, שמגיעה לשיאה עם חגיגות סיום ספר התורה – והתחלתו מחדש בבראשית. גולת הכותרת של חג שמחת תורה היא ההקפות, הנערכות בערב ובבוקר של החג, בהן צועדים ורוקדים עם ספרי התורה סביב בית הכנסת. בקהילות רבות נהוג לעטר את ספרי התורה בתיקים, כתרים ורימונים מהודרים. לשם כך יצרו אמני "הצורפים" קולקציה ייחודית. כל תיק, כתר ורימון שונה מהאחר, עם הסגנון וההשראה שלו. ישנם קהילות בהן נוהגים להדר את ספר התורה לקראת חג שמחת תורה באמצעות תיקי ספרי תורה עטופים ברימוני כסף טהור, מהודרים ומלכותיים, מפוסלים במיומנות ובדיוק רב. על כל תיק חרוט פסוק אחר מהתורה. ואילו ישנם בתי כנסת המעטרים את ספרי התורה לקראת החג באמצעות כתרים או רימוני כסף הניצבים בראש הספר, במגוון עיצובים מהודרים בעבודת מלאכת יד בסגנונות ועיצובים שונים אשר עשויים בדיוק ובמיומנות רבה. כל כתר או זוג רימונים עטוף בעיטורים נפלאים וסביבו פעמוני כסף קטנים המשווים לו מראה מלכותי ומלווים אותו בצלילי פעמונים.

פרימורה בציפוי כסף זהב סלקטיבי מחיר 19999 שח צילום צחי קיבנשטיין

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות