n
דף הבית / כללי / הסנדלים שיאווררו לכם את כפות הרגליים בקיץ

הסנדלים שיאווררו לכם את כפות הרגליים בקיץ

אם לא די לנו בכך שישראל היא מדינה חמה ברוב ימות השנה, רובנו לא מרחמים על כפות הרגליים שלנו - וגם בקיץ נועלים נעליים סגורות. הגיע הזמן להפסיק להתעלל בכפות הרגליים שלנו, ולנעול סנדלים קלות, נוחות ומאווררות.

קרדיט: PEXELS
קרדיט: PEXELS

כולנו יודעים שפה זה לא אירופה, אבל למעשה עם כל ההתחממות הגלובלית גם אירופה זה כבר לא אירופה. בצרפת מתים מחום כל שנה (באמת, לא כמליצה), וגם בישראל למודת הטמפרטורות והשרב כולם נאנקים מעומס החום ובורחים למזגן.בקיץ זה די ברור שנלבש לפחות חולצה קצרה ומכנסיים קצת יותר מאווררים ופחות הדוקים (ובמקרים רבים גם מכנסיים קצרים). אז למה בכל הנוגע לנעליים אנחנו ממשיכים להתרוצץ בנעליים סגורות, במקום לתת לכפות הרגליים להתאוורר בסנדלים?הנה כמה דגמים פופולריים במיוחד של סנדלים , לפי נתוני אתר המותגים Brandeals.

סנדלי פלדיום

מותג לוהט במיוחד כל ימות השנה – החל מנעלי Palladium סגורות וכלה בסנדלים פתוחים ומאווררים. מכיוון שפלדיום הוא מותג ייעודי לנעלי שטח ועבודה, גם הסנדלים שלהם איכותיים ועמידים במיוחד – בלי לוותר על עיצוב וסטייל. הסנדלים של פלדיום מגיעים במבחר דגמים גם לנשים, לגברים וכן גם לילדים לנוער, וחלקם אף סנדלים טבעוניים ללא עור, פרווה או מוצרים אחרים מן החי.

סנדלי מירל

עוד מותג נעליים פופולרי בארץ ובעולם, Merrell מציע גם הוא מבחר סנדלים איכותיים לנשים וגברים; זאת בנוסף לקולקציות הנעליים הרגילות של החברה. גם פה מדובר בסנדלים נוחים, יפים ואופנתיים בשלל עיצובים וצבעים לבחירה; חלקם אף חסיני מים.

סנדלי מליסה

בעוד ששני המותגים הקודמים מתאימים גם לנשים וגם לגברים, סנדלי Melissa נועדו במיוחד לנשים. העיצוב הוא בקווים יותר דקים ועדינים, ויש גם דגמים שקצת מזכירים בצורתם נעלי עקב – אבל בלי עקבים גבוהים.

בנוסף המותג מציע גם כפכפים, שחלקם מגיעים בעיצובים מרהיבים שלא נופלים מנעלי ערב. זה בדיוק מה שהופך את סנדלי מליסה לנעליים המתאימות לכל מצב או אירוע קיצי – החל מיום עבודה וכלה ביציאה לבילוי או אפילו חתונה.

סנדלים במקום העבודה

סנדלים יכולים לשמש ואכן משמשים אנשים רבים גם במקומות עבודה , אם כי ככל הנראה לא כולם חשים נוח להסתובב במשרד עם כפות רגליים חצי חשופות. הכול הוא שאלה של היכן עובדים, מה מקובל במקום העבודה שלכם והאם צריך להיצמד לקוד לבוש כלשהו.

לדוגמה, אם אתם עובדים במפעל תעשייה כלשהו – סנדלים הן לא הנעליים המתאימות, וככל הנראה תיאלצו לנעול נעלי עבודה מסוג כזה או אחר. לחילופין, אם מדובר במקום אחר – לא אמורה להיות בעיה. ניתן לומר שכיום כמעט בכל עבודה משרדית, למעט תפקידים ייצוגיים או כאלה שפוגשים לקוחות, ניתן להגיע למשרד עם סנדלים. כדי להיות בטוחים, מוטב לברר מראש עם הבוס או עם מחלקת משאבי אנוש.

היגיינה ואסתטיקה

כמה מהחששות הבולטים ביותר בכל הנוגע לשימוש בסנדלים, קשורים לרוב לנושאי היגיינה ואסתטיקה. אז לכל מי שחושש – ובעיקר מבעיות ריח – הבעיה יכולה להיפתר בקלות יחסית כל עוד מקפידים על כמה כללי אצבע פשוטים:

  • הסרת הסנדלים לאוורור בסיום היום, כאשר אתם בבית.
  • שטיפת כפות הרגליים מדי יום, רצוי עם סבון (במיוחד בקיץ).
  • שימוש במוצרים ייעודיים סופחי לחות (כגון טלק, תרסיסי נעליים או חומרים אחרים).
  • גזירת ציפורני הרגליים ושמירה על אסתטיקת כף הרגל באופן כללי.

 

לסיכום – סנדלים גם יכולים להיראות עליכם נהדר וגם שומרים על בריאות כף הרגל. אל תמנעו מעצמכם את ההנאה הזו בימות הקיץ החמים. הגוף שלכם יודה לכם.

** תוכן ממומן **

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות