n
דף הבית / נס ציונה / חדשות נס ציונה / נס ציונה חוגגת 140 שנה והחגיגות מתחילות בטו בשבט

נס ציונה חוגגת 140 שנה והחגיגות מתחילות בטו בשבט

נס ציונה חוגגת 140 שנה במגוון רחב של אירועים בסימן "קהילה בונה עיר", שיתפרסו לאורך כל השנה ויאפשרו לתושבים להביא לידי ביטוי את העשייה המשותפת ואת ערכי העיר לדורותיה.
כיאה לעיר שחרטה על דגלה את הטבע והקיימות פתיחת החגיגות יחלו בט"ו בשבט, עם תהלוכת ענק חגיגית שתעבור בכל רחבי העיר וצעדת נס ציונה המסורתית שתתקיים בסימן חגיגות ה-140!!

WhatsApp Image 2023-02-01 at 08.12.30
צילום: דוברות

משאיות מקושטות, עוגת ענק ,מיתוג כל העיר בלוגו החדש, הפנינג משפחתי, הרכבים מוסיקליים, מיצגים היסטוריים, אמנות מהטבע, מתחם גני הילדים ותערוכת ברכות לעיר, יצירה קהילתית, פסלים חיים, נקודות תצפית ונוף בגבעות הכורכר הצופות על נס ציונה, קונצרט של תזמורת הנוער העירונית של נס ציונה ועוד הפתעות..

*10-11.2 בפברואר* *האירועים פתוחים לקהל הרחב*

ב-140 שנותיה נס ציונה מוקירה את המורשת, עליה מושתתות יסודותיה ולצד ההתחדשות והקידמה שומרת על הצביון הקהילתי, שכל כך מייחד אותה.

בתכנון אירועי ה-140, שיתפרשו על פני כל השנה, החל מט"ו בשבט תשפ"ג ועד ט"ו בשבט תשפ"ד, הושם דגש רב על מגוון רחב של פעילויות בכל תחומי החיים, פעולות חינוכיות בבתי הספר, פעולות בקהילה, פעולות מוזיקליות ואירועי מוסיקה ותרבות, הפונות לכלל האוכלוסיות והגילאים.

 

האירוע הראשון שייפתח את חגיגות ה-140 יתקיים לאורך יומיים, 10-11.2.23 – האירוע ייחל בשישי, ה10.2, בתהלוכה חגיגית ברחובות העיר הכוללת ייצוג של  כל האלמנטים שמאפיינים את העיר ובהשתתפות תלמידים וילדי הגנים ותמשך בשבת ה-11.2 עם הצעדה המסורתית של נס ציונה שתהיה בסימן חגיגות 140 שנה לעיר.

מסלול הצעדה יחל ברחבת קריית התרבות וימשיך משם לרחובות העיר וימשיך אל שטחי גבעות הכורכר ופארק המחול בטוסקנה – גבעת התור ששם יתקיים הפנינג משפחתי. המסלול משלב הליכה על מדרכות בעיר, בשטחי גבעות הכורכר ובשטחים פתוחים של העיר. פסטיבל של צבעים, טבע, מוזיקה, מורשת מקומית עוד.  בין היתר יפגשו הצועדים: הרכבים מוסיקליים, מיצגים היסטוריים, אמנות מהטבע, מתחם גני הילדים ותערוכת ברכות לעיר, יצירה קהילתית, פסלים חיים, נקודות תצפית ונוף בגבעות הכורכר הצופות על נס ציונה וקונצרט של תזמורת הנוער העירונית של נס ציונה.

שמואל בוקסר, ראש העיר: "אני שמח לבשר על פתיחת אירועי  140 שנה לנס ציונה. עיר עם שורשים עמוקים, עבר שהוא גאווה, הווה המממש בצורה מדויקת את ייחודיות העיר ועתיד לצמיחה אחראית – בדיוק על פי צביון העיר. חגיגות ה-140 יתפרסו לאורך כל השנה, יכללו פעילויות עבור תושבי העיר במגוון תחומים: חינוך, תרבות, ספורט, טבע, מוזיקה, בכולם נשים דגש על הקהילה. אני מאחל מזל טוב לתושבי נס ציונה ומזמין אותם לקחת חלק באירועים".

WhatsApp Image 2023-02-01 at 08.12.29
צילום דוברות

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

יוסי חממי

תביעת ענק בגין הלנת שכר נגד עיריית נס ציונה

תפריט נגישות