n
דף הבית / בקעת אונו / קריית אונו: נחנך מרכז ההפעלה החדש לשעת חירום של עיריית קריית אונו

קריית אונו: נחנך מרכז ההפעלה החדש לשעת חירום של עיריית קריית אונו

השבוע התקיים בקריית אונו טקס חנוכת מרכז ההפעלה לשעת חירום, בנוכחות שרת הפנים איילת שקד, מפקדי מחוזות פיקוד העורף וכיבוי אש, מפקד תחנת משטרת מסובים וקציני כוחות הביטחון.

צילום: ישראל פנחסוב

מרכז ההפעלה העירוני החדש של קריית אונו, הינו חמ״ל מתקדם, שירכז את הפעילות העירונית בשעת חירום, המוקם במבנה תת קרקעי ממוגן, אשר יחליף את מרכז ההפעלה הישן שמילא את תפקידו שנים רבות. המרכז החדש והעדכני מצויד בכל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שיספקו תמונה מקיפה בשגרה ובאירועי חירום חלילה, כדי שגורמי הביטחון, פיקוד העורף והעירייה יוכלו לתת לתושבות ותושבי קריית אונו את המענה הטוב והמהיר ביותר.

בשגרה שוכן במבנה המוקד העירוני ובלחיצת כפתור מופעלות מערכות החירום של המתקן ומאפשרות לכל בעלי התפקידים בחירום לקבל מידע ולקבל החלטות באשר לאירועי חירום כגון ירי טילים, רעידת אדמה, משבר מים וכדומה.

ישראל גל ראש העיר קריית אונו הציג בפני שרת הפנים את המבנה החדש, הודה למשרד הפנים ולפיקוד העורף על הסיוע בתקווה שישמש את העירייה רק לתרגולים ולא לחירום.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות