דף הבית / עסקים בכותרות / איך לבחור את העו"ד המתאים לנו?

איך לבחור את העו"ד המתאים לנו?

6 טיפים לבחירת עורך דין מקצועי

כאשר אנו נקלעים לצרה, אנו נוטים לפעול מתוך אינסטינקט ראשוני ולפנות לאיש המקצוע הראשון שאנו מוצאים בשורת החיפוש בגוגל. אך כאשר מדובר בבחירת עורך דין דיני עבודה (ירושלים), אין מקום לפשרות. אתם מעוניינים לקבל את השירות המהיר ביותר כדי לזכות בפיצויים ללא הליכים מורכבים ומסובכים. הטיפים האלה יכולים לעזור לכם למצוא את איש המקצוע שלכם:

  1. עורך דין לפי תחום ההתמחות – כאשר בוחרים עורך דין, יש צורך לבחון את תחום ההתמחות הרצויה. עורכי דין מתמחים במגוון רחב של תחומים: מקרקעין, צבא, גירושין, דיני עבודה או תאונות דרכים. העניין הוא שמכיוון שמדובר בתחום מבוקש מאוד, עורכי דין רבים רוכשים ידע בתחומים רבים מבלי להתמחות בתחום אחד בלבד. עורכי דין שאינם מתמחים בתחום אחד או שניים במיוחד, עלולים להסב לנזק ללקוחותיהם.
  2. שלם בזול עכשיו, שלם ביוקר לאחר מכן – שוק עורכי הדין רווי במתחרים. עורכי דין מתחילים או עורכי דין בלתי מנוסים שמעוניינים לעקוף את המתחרים שלהם, מציעים לכם הצעות מחיר זולות תמורת השירות. מומלץ להיזהר מעורכי דין אלא, אשר עלולים לטפל במקרה שלכם באופן רשלני.
  3. עורך דין בעל קשרים – עורך דין שיש לו קשרים בתחום שבו הוא עובד, יכול לסייע לכם להשיג תוצאות טובות יותר. הוא יודע למצוא את האנשים הנכונים על מנת לסייע לכם לסגור את התיק במהירות מבלי להתפשר על איכות.
  4. כימיה בין עורך הדין ללקוח – כאשר אתם פונים לעורך דין מקצועי, חשוב להביא בחשבון שהבעיה שלכם לא תיפטר בין רגע. למעשה, מדובר בהליך ארוך שבמהלכו תידרשו להיפגש עם עורך הדין לעתים תכופות. מסיבה זו חשוב שתהיה ביניכם הבנה טובה כבר מההתחלה.
  5. הסתמכו על המלצות, אבל בערבון מוגבל – לפני שאתם פונים לשכור את שירותיו של עורך דין זה או אחר, חשוב שתקבלו עליו המלצות מאנשים הקרובים אליכם וגם מהרחוקים (גולשים באינטרנט). עם זאת, שימו לב לממליצים עצמכם. כידוע, ישנם אנשים שלא יהיו מרוצים מהשירות, גם אם עורך הדין נהג בהם כשורה. כך שכדאי להיות ביקורתיים לא רק כלפי אנשי המקצוע, אלא גם כלפי המבקרים עצמם.
  6. עורך דין ללא ניגוד אינטרסים – ישנם עורכי דין אשר פועלים בשיתוף פעולה עם חברות אחרות (דוגמת חברות ביטוח), ועל כן הם פועלים מתוך האינטרסים של החברות האלה ולא מתוך האינטרסים שלכם. משום כך, חשוב לוודא שעורך הדין שאליו אתם פונים פועל באופן עצמאי.

תובעים את משרד הביטחון

חיילים ואנשי ביטחון חשופים לפגיעות ופציעות במסגרת שירותם הצבאי. כאשר הם נפגעים ואינם מצליחים לחזור לחיי שגרה נורמטיביים, יש להם זכות להגיש תביעה נגד משרד הביטחון ולקבל את כל הסיוע הדרוש להם. עורך דין מקצועי נכון לסייע להם בכל הדרוש במקרה זה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות