n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: בעקבות הפיגוע בבני ברק, בוטלו טיולי בתי הספר

ראשל"צ: בעקבות הפיגוע בבני ברק, בוטלו טיולי בתי הספר

גל הטרור נמשך ואמש (שלישי) נערכה הערכת מצב מחודשת בראשות רז קינסטליך והוחלט על נקיטת צעדים נוספים במטרה לשמור על הביטחון בעיר

שוטרים אופנועים צילום דוברות משטרת ישראל
צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת ישראל

לאחר דיון שקיים ראש העיר רז קינסטליך, עם מפקד משטרת ראשון לציון, הנחה קינסטליך את מנכ"ל העירייה, לעצור את כל עבודות הבנייה העירוניות כולל עבודות הגינון, במוסדות החינוך. בנוסף, עבודות הניקיון יתקיימו רק לאחר שעות הלימודים כשבמקביל יתקיימו ביקורות פתע לאיתור שב"חים באתרי בנייה.

עוד הוחלט כי כל הטיולים של בתי הספר היסודיים שתוכננו להיום (רביעי), יבוטלו באופן גורף, כך גם הגיחות והסמינרים שהיו מתכוננים לחטיבות הביניים. ראש העיר התעדכן כי התווספו כוחות מג"ב לכוחות הביטחון שכבר נמצאים בעיר.

קינסטליך: "אני מבקש מכל אחד ואחת מכם, להישאר בעירנות מוגברת ולדווח למוקד העירוני ולמשטרת ראשון לציון, על כל דבר שנראה לכם חשוד. אני רוצה להשתתף בצער משפחות ההרוגים שקיפחו את חייהם בפיגועים הערב ובימים האחרונים. בתקווה לימים שקטים יותר"

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות