n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שכונת קריית גנים בראשון לציון מתאבלת יחד

שכונת קריית גנים בראשון לציון מתאבלת יחד

אתמול ( רביעי) בערב תושבי קרית גנים התכנסו בשדרה המרכזית והדליקו נרות לזכר הנרצחים, 3 נרצחים מהשכונה ועוד נעדרת ,ילדים יפים שהלכו לרקוד וחזרו בארונות.

דגל

מאות תושבים הגיעו אתמול לשדרה המרכזית של שכונת קרית גנים להדליק נרות נשמה לשלושת הנרצחים בטבח המזעזע של המסיבה ברעים: קרין ורניקוב בת ה-22 ז"ל, שלומי סבידיה בן -37 ז"ל  ויהונתן אליהו בן ה-21 ז"ל שהיו תושבי השכונה.

 

" מיום שבת המדינה נמצאת בסיוט" מספר  מוטי חן שיזם זאת יחד עם וקארין חנוך ,"מה שקרה זה משהו שלא דמיינו שיקרה האבל הוא של כולנו לא רק של אותן המשפחות .
בבוקר הבן שלי נווה הציע שנרד עם דגל ישראל לשיר בשכונה,הוא נתן לי רעיון ואני ישר פניתי לקארין מנהלת קבוצת הוואצפ של קרית גנים והעלתי את הרעיון של להתכנס תושבי השכונה להדליק נרות נשמה להוריד דגלים והכל לעילוי נשמת הנרצחים ,קארין שלחה הודעה בנושא בקבוצה וכמו שכולם יודעים קרית גנים היא שכונה מיוחדת במינה והערב שוב נוכחנו בערבות והסולידריות החברתית של התושבים שלה " מסביר מוטי.
החל משעה 18:00 התחילו להגיע הורים, ילדים, נוער ולהדליק נרות לעילוי נשמת הנרצחים, מי שראה מהצד הרגיש בכאב המשותף.

"היה מרגש לראות עוד ועוד תושבים מגיעים ,משפחות שלמות להתייחד עם זכרם" אומרת קארין חנוך " היו תושבים שבכו, היו כאלה שחיפשו דווקא לדבר על הכאב, דבר אחד בטוח, כולנו יחד באבל הקשה הזה"

קריה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות