דף הבית / כללי / משחק העונה ברבע גמר הגביע

משחק העונה ברבע גמר הגביע

ביום חמישי שעבר, בתום משחקי הסיבוב הראשון, נערכה הגרלת רבע גמר גביע המדינה ובה נקבע כי סגנית האלופה מכבי תל אביב, ומוליכת טבלת ליגת העל- הפועל ראשון לציון, תפגשנה כבר בשלב היחסית מוקדם של המפעל, לשחזור גמר הגביע מהעונה שעברה. אין ספק, שראשי האיגוד היו מעדיפים ששתי הקבוצות ייקחו חלק בחצי הגמר, אך זה כבר לא ייקרה, וביום שישי הקרוב- תקווה הפועל לשחזר את משחק הליגה מתחילת החודש, בו היא ניצחה 26:23, בתיכונט. הפעם, המשחק יתקיים בנחלת יהודה.
האדומים נמצאים בראש הטבלה עם 19 נקודות, נקודה אחת פחות מאשר לתל אביב. לשתי הקבוצות מספר ניצחונות זהה, אך למכבי שני הפסדים לעומת אחד של ראשון לציון.
יו"ר הפועל ראשל"צ דודי פלח, אמר לאחר ההגרלה: "אין ספק שמדובר במפגש אטרקטיבי. אין דברים קלים בדרך, ואנחנו באים לנצח".
שחקן הקבוצה- יובל גררה, אמר בראיון לאתר האינטרנט של המועדון: "בכדי לזכות בגביע המדינה צריך לנצח קבוצות טובות ואין ספק כי קיבלנו הגרלה מעניינת וקשה. המשחק הוא מבחינתו ממש כמו גמר גביע המדינה. אנחנו ננתק את המשחק ששיחקנו מולם ב"תיכונט" ונעשה את כל הנדרש בכדי שנשפר את הדברים שפחות עבדו בהגנה ובהתקפה".
השחקן מידד קרויטרו, נשמע בטוח בקבוצה שלו: "האתגר שמצפה לנו ביום שישי הוא בחלט גדול. מכבי תל אביב מודעים לרמתנו ועל כן יעשו התאמות לסגנון המשחק שלנו ולקצב. לכן, נצטרך להתעלות על עצמנו ולהיות חזקים יותר בראש, יותר ממושמעים טקטית ויותר קבוצתיים. כדי לנצח משחק כזה נהיה חייבים לבוא עם מוטיבציית שיא, להציג הגנה חזקה, עבודת צוות ופרגון הדדי בין כולנו. זה משחק גביע ונכון שהכל יכול לקרות אבל אנחנו באים לנצח את מכבי תל אביב".
במהלך חג החנוכה, נערך מחנה לילדי בית הספר לכדוריד של המועדון האדום. כבר ביום הראשון למחנה, הופתעו הילדים כששחקני הקבוצה הבוגרת, הגיעו לבקר ולהתאמן עם הצעירים המאושרים.
קבוצת כיתות ו', של המועדון, לקחה חלק באליפות הפועל על שם יורם אוברקוביץ, וסיימה במקום השלישי. הקבוצה ניצחה את בני הרצליה ואס"א תל אביב, עלתה לרבע הגמר- שם הכניעה גם את הפועל פתח תקווה, ונעצרה בחצי הגמר על ידי קבוצת הפועל קריית אונו. בקרב על מדליית הארד, ניצחה את הקבוצה השנייה מקריית אונו- 7:3, וקטפה את המקום השלישי.

הפועל מול מכבי במפגש הליגה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
זוכת מדליית הארד- צילום הפועל ראשל"צ
מחנה הכדוריד האדום- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות