n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שודרגו מערכות הביוב והמים ברחוב צבי פרנק

ראשון לציון: שודרגו מערכות הביוב והמים ברחוב צבי פרנק

עוד פרויקט מורכב שמבצעת חברת המים והביוב של ראשון לציון "מניב ראשון" לשדרוג מערכת המים והביוב באחד מצירי התנועה הראשיים בעיר הסתיים בהצלחה. יו"ר דירקטוריון החברה, ראש העירייה רז קינסטליך: "אנו ממשיכים לחדש את העיר, גם מתחת לפני השטח, בעבודות תשתית חשובות מאין כמוהן"

עובדים פועלים טרקטור צילום מניב ראשון

"מניב ראשון" ביצעה בחודשים האחרונים עבודות להחלפת ושדרוג קווי מים וביוב ברחוב צבי פרנק, הכוללות גם הנחת תשתית לסיבים אופטיים עבור מצלמות החברה לביטחון.

בהתאם למדיניות דירקטוריון מניב, גם בפרויקט זה העבודה חולקה למקטעים קטנים ככל האפשר על מנת למזער את הפגיעה באיכות חייהם של התושבים.
יצוין כי על מנת לעמוד בלוחות הזמנים, העבודה בוצעה עם צוותים מתוגברים גם בשעות הלילה.

עבודות צילום מניב ראשון

יו"ר דירקטוריון מניב, ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנו ממשיכים לחדש את העיר, גם מתחת לפני השטח, בעבודות תשתית חשובות מאין כמוהן. עוד פרויקט מוצלח של מניב מגיע לסיומו ואני רוצה לברך את כל גורמי המקצוע בחברה על עבודה מסורה מסביב לשעון בכדי שתושבות ותושבי העיר ייהנו מתשתיות מים וביוב חדישות ובטוחות".

במסגרת הפרויקט הוחלפו קטעי צנרת באורך כולל של כ – 2,650 מטרים קווי מים וביוב ראשיים בקטרים גדולים והונחה צנרת לתשתית למצלמות אבטחה עבור החברה לביטחון באורך כולל של כ -2,250 מטרים.

עבודות מים תשתית צילום מניב ראשון

במניב ראשון מציינים כי שיטת העבודה המתקדמת בפרויקט קיצרה משמעותית את משך העבודות בשל מורכבותן בציר תנועה כה ראשי ואפשרה התקדמות מהירה גם כאשר העבודה בוצעה בתקופת החורף.

עם זאת, חלק מהעבודות שתוכננו להתבצע בלילות בשיטת הניפוץ (שיטת עבודה הכרוכה ברעש משמעותי) הועבר לשיטת חפירה פתוחה על מנת למזער את הפגיעה באיכות חייהם של תושבי הבניינים הסמוכים.

גם פרויקט זה בוצע בהתאם לתכניות אב למים ולביוב, תכניות חומש וכן בהתאם למצב הקו וגילו. עם סיום העבודות מבצעת בימים אלו חברת מניב ראשון שיקום והשבה לקדמות בסלילה חדשה של הכבישים.

ביוב תשתית צילום מניב ראשון

סאלי לוי, מנכ"לית מניב: "אנו גאים לסיים בהצלחה עוד פרויקט חיוני ומורכב שנעשה במקצועיות בהתאם לערכי החברה תוך התחשבות בשגרת חייהם של תושבי הרחוב, שכעת ייהנו מתשתיות מים וביוב חדשות, משודרגות ובטוחות".

כביש עבודות צילום מניב ראשון

בתמונות: עבודות מניב לשדרוג תשתיות מים וביוב ברחוב צבי פרנק (כולל עבודות לילה), סלילת הכביש מחדש במסגרת השבה לקדמות בסיום הפרויקט. צילום: מניב ראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות