n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: רסיס של טיל אותר ליד ה"יס פלאנט"

ראשון לציון: רסיס של טיל אותר ליד ה"יס פלאנט"

מבצע "עלות השחר" נכנס אל יומו השלישי. חוף ימה של ראשון לציון נסגר למתרחצים ואנשי החברה לביטחון איתרו רסיס של אחד הטילים ששוגרו לגוש דן, ליד אגם ה"יס פלאנט". הערכת מצב התקיימה הלילה עם כל כוחות הביטחון.

נפל רסיס טיל רקטה צילום החברה לביטחון ראשון לציון
צילום ארכיון: החברה לביטחון, ראשון לציון

פקחי החברה לביטחון איתרו ביום שבת את שרידי אחד הטילים שנורו לעבר ראשון לציון ויורטו על ידי כיפת ברזל. הנפל נמצא בסמוך לאגם היס פלאנט וחבלני משטרת ישראל הגיעו אל המקום וטיפלו באירוע

בעקבות החלטת העירייה נפרסו אמש החל משעות הבוקר בחוף הים פקחי החברה לביטחון, ואכפו את הנחיית ראש העיר על איסור השהייה והרחצה בחוף. יש לציין שרובו הגדול של הציבור גילה אחריות ונמנע מלהגיע אל החוף.

בשעות הלילה התקיימה הערכת מצב נוספת עם כל בכירי העירייה יחד עם בכירי פיקוד העורף, כיבוי אש, מד״א ומשטרת ישראל. אלו ההחלטות שהתקבלו:

קייטנות הקיץ העירוניות וקייטנות החינוך המיוחד (מגיל 3 ומעלה) – לא ייפעלו בשל תשעה באב. הבוקר (ראשון), תיערך הערכת מצב נוספת בה יוחלט אם להפעיל אותן ביום שני, זאת בהתאם למצב הביטחוני וההתפתחויות בשטח.
מעונות יום שיקומיים (עד גיל 3) ומרכזי יום/מרכזי תעסוקה לאנשים עם צרכים מיוחדים בהם יש מרחב מוגן – יפתחו הבוקר אך ללא הסעות ובהגעה עצמית. המנהל לשילוב חברתי הוציא  הודעה לכלל ההורים.
בנוסף למצב הבטחוני הוא יום תשעה באב ישנן תפילות שיערכו ברחבי הארץ. תחנת משטרת ראשון לציון הונחתה לתגבר את הפיקוח באתרי הבנייה בעיר.
וועדי הבתים מתבקשים לדאוג לפתיחת המקלטית המשותפים ותקינותם. המוקד העירוני נמצא בכוננות ויסייע לכל מי שיש לו קושי בירידה או הגעה למרחב מוגן.
הערכת מצב צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות