n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אלפי שקלים גוייסו למען ילדי הפנימיות

ראשון לציון: אלפי שקלים גוייסו למען ילדי הפנימיות

השבוע נערך הפנינג למען עמותת "ילדים בסיכוי", שפועלת מעל 35 שנה עבור ילדי הפנימיות בישראל, בהפקתה של הגננת ומובילת אשכול גנים במערב ראשון לציון, שרית ברוקס.

הפנינג ילדים צילום עמותת ילדים בסיכוי
צילום: עמותת "ילדים בסיכוי"

הפנינג צבעוני, מיוחד ומרגש, התקיים השבוע למען עמותת "ילדים בסיכוי" הפועלת עבור ילדי הפנימיות בישראל כבר עשרות שנים.

להפנינג התגייסו ארבעה גנים משכונת נווה ים בראשון לציון: גן "יונה עם עלה של זית", גן "שלום לך עולם", גן "בית חלומותיי" וגן "קן לציפור". המתנדבים הביאו משחקים, ספרים, צעצועים וכיבוד מכל הלב.

התוכנית כללה גם עמדות מכירה של מזון, דוכן צמות, דוכן קעקועים ואיפור וגם דוכני יצירה כשכל הדוכנים והמזון, נתרמו למען האירוע.

הפנינג ילדים צילום עמותת ילדים בסיכוי

בשיא האירוע- להפתעת ושמחת הילדים, הגיעה להופיע אומנית הילדים "הילה הכל יכולה" שבכל שנה מתנדבת למען עמותה אחרת ומגיעה בשמחה להפעיל את הילדים.

בהפנינג נאספו 9000 ₪, קודש למען ילדי הפנימיות בישראל. מתחם הגנים שערך את האירוע, הפך למסורת שנתית את ההפנינג שהוא מקיים, כל פעם למען אמותה אחרת. הגננות מהוות השראה לכל הקהילה באזור ובעיקר לילדים שלומדים נתינה מהי

הילה הכל יכולה הפנינג צילום עמותת ילדים בסיכוי

צילומים באדיבות עמותת "ילדים בסיכוי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות