n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון חונכת מרכז חדש לבעלי מוגבלויות

ראשון לציון חונכת מרכז חדש לבעלי מוגבלויות

עמותת ״צעד קדימה״ חנכה את מרכז היום המחודש שלה בראשון לציון בטקס מרגש ובתמיכת ראש העיר רז קינסטליך וסגן ראש העיר אבי חיים.

אירוע צעד קדימה ראשון לציון צילום יואל פלדי (1)

בטקס מרגש ומיוחד במינו, נחנך השבוע מרכז יום לצעירים עם מוגבלויות של עמותת ׳צעד קדימה׳ בעיר ראשון לציון. המרכז מהווה מקור תעסוקה, פנאי, חינוך ושיקום לצעירים ובוגרים מכל רחבי העיר.

במרכז זוכים המשתתפים לתכניות מגוונות כגון: שיעורי השכלה, עיצוב בקרמיקה לריפוי בעיסוק, סדנת בישול, תוכניות ספורט, תזונה נכונה, סדנת דיגיטל ועיצוב גרפי ועוד.

מרכז היום המחודש נחנך השבוע בנוכחות שותפים ותורמים רבים בעיר ומחוצה לה אשר סייעו להקמת מרכז חשוב זה בראשון לציון. בין המכובדים באירוע היו נציגי אגף הרווחה בעיריית ראשון-לציון, נציגי קרן ריאליטי, נציגי חברת הבנייה ״קן התור״ שהייתה אחראית לריצוף ותרמה את החומרים והעבודה במטרה להנגיש את המקום לניוד בטוח ונוח ולרווחת המשתמשים במבנה ומכובדים ותורמים נוספים. המרכז נחנך בתמיכת גורמי עירייה בהם: עיריית ראשון לציון, ראש העיר רז קינסטליך, סגן ראש העיר אבי חיים ונציגים נוספים.

אירוע צעד קדימה ראשון לציון צילום יואל פלדי (2)

העמותה אשר מפעילה את המרכז השיקומי היא עמותת ׳צעד קדימה׳, עמותה חינוכית שיקומית לילדים וצעירים עם מוגבלויות מורכבות. העמותה חרטה על דגלה את ערכי החינוך לעצמאות ואמונה ביכולותיו של כל אדם להגשים את עצמו. העמותה הוקמה לפני כ-35 שנים על ידי הורים לילדים עם שיתוק מוחין, בגישת החינוך המדריך והיא העמותה היחידה בישראל אשר מטפלת באמצעות גישה פורצת דרך זו.

אירוע צעד קדימה ראשון לציון צילום יואל פלדי (3)

גיא סלומון מנכ"ל עמותת צעד קדימה: ״מדובר במעמד מאוד מרגש עבורנו – לכבוד הוא לנו להיות בית עבור הצעירים של העיר ראשון לציון. אנו מלאי הודיה על הזכות שנפלה בחלקנו, ומודים עמוקות לכל השותפים אשר לקחו חלק בהקמת מרכז חשוב זה בעיר. השותפות העמוקה והמוצלחת עם העירייה וראשיה תאפשר לנו להמשיך ולפתח שירותים לרווחת תושבים עם מוגבלויות ומשפחותיהם אשר מתגוררים בעיר״.

לתרומות ושיתופי פעולה עם עמותת "צעד קדימה": 02-6540062

אירוע צעד קדימה ראשון לציון צילום יואל פלדי (4)

צילומים: יואל פלדי (אלכס פוטו)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

021ac601-8a47-4e68-acbc-d322543c5459

״מדיניותו של ראש העיר הנבחר מתן דיל פוגעת בסטטוס קוו ובמרקם האוכלוסייה העדין שאפיין את רחובות״

תפריט נגישות