n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: תיק עם עשרות אלפי שקלים נשכחו באוטובוס

ראשל"צ: תיק עם עשרות אלפי שקלים נשכחו באוטובוס

הנהג יוסי אזולאי דיווח על כך לסדרן שהחזיר את התיק לבעלים אישה בת 90, שהסבירה בהתרגשות כי הכסף המזומן מיועד לשכר הדירה

יוסי אזולאי עם התיק שהושב לבעליו
יוסי אזולאי עם התיק שהושב לבעליו

"בעיני זה לא משנה אם זה 30 אלף או 100 שקלים, החיוך והתודה ולדעת שעשיתי משהו טוב זאת תחושת סיפוק" כך מספר יוסי אזולאי (58) נהג אגד תושב העיר המתגורר בשכונת נאות שקמה. אזולאי מסניף ראשל"צ מצא תיק עם 30,000 ₪ ודיווח מיידית לסדרן. הנוסעת בת ה-90 שאיבדה את כספה שלחה את בתה לאחר זמן מה לסניף בוכה וסיפרה שאמה איבדה את הכסף בקו 14 בו נסעה, הסדרן מיד  הרגיע אותה שהתיק נמצא. הוא ירד איתה לפגוש את יוסי הנהג ולתת לה את התיק, היא התרגשה והודתה לנהג ולסדרן ניקולאי ברמינגן, ואמרה שהכסף הזה היה מיועד לתשלום שכירות לבית למספר חודשים.

ל"גל גפן ראשון לציון" סיפר יוסי אזולאי על השתלשלות הדברים: "באמצע הנסיעה בקו 14 היה סדרן שעלה לאוטובוס ואמר שיש תיק מאחור, אני מכיר את הנוסעים שלי, קו 14 זה קו של אנשים מבוגרים שהולכים לרוב לקופת החולים. פתחנו את התיק ומצאנו 30 אלף שקל במזומן ות.ז. של אישה מבוגרת מעל 90, הודעתי לסדרן ולמשטרה. זכרתי שעלתה לי אישה מבוגרת מאוד ושיערתי שזה שלה. הבת שלה הגיעה לקחת את הכסף והודתה לנו".

איך ההרגשה אחרי?
"קרה לי הרבה פעמים ששכחו תיקים, אבל לא בסכומים כאלה, נהגי אוטובוס מוצאים תמיד דברים. היא בגיל של אמא שלי והתרגשתי מאוד להחזיר לה את זה, אני בוגר צופים של ראשון ומתנדב בעירייה ותמיד עוזר לאנשים מבוגרים. זה היה אושר גדול לראות את החיוך ולעשות משהו טוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות