n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כתב אישום נגד פלסטיני שגנב רכב בראשון לציון

כתב אישום נגד פלסטיני שגנב רכב בראשון לציון

שוטרי תחנת גבעתיים עצרו שוהה בלתי חוקי שגנב רכבים מגבעתיים וקשרו אותו לגניבת רכב נוסף מראשון לציון; בתום חקירה הוגש נגדו כתב אישום

WhatsApp Image 2024-05-09 at 12.01.56_e8061bd6
אחד הרכבים שנגנבו- צילום: דוברות משטרת ישראל

במשטרת ישראל התקבל דיווח מאיתורן בתאריך 23/4/24 סמוך לשעה 12 בלילה על גניבת רכב מרחוב השניים בגבעתיים.

שוטרי תחנת גבעתיים הגיעו מיד למקום והחלו בסריקות שבמהלכן הבחינו ברכב המדובר בנסיעה, ברחוב דרך השלום בתל אביב. השוטרים חתרו למגע למרות שהחשוד ניסה להימלט וחסמו את הרכב. השוטרים עצרו את החשוד, בן 20, שוהה בלתי חוקי משכם.

על פיהחקירה שהתנהלה על ידי חוקרי תחנת גבעתיים, החשוד חיפש עבודה ומצא ברשת החברתית, תמורת 3,000 ש"ח. בתוך כך, במהלך החקירה, חוקרי תחנת גבעתיים הצליחו לקשור את החשוד לגניבת רכב נוסף, שאירעה בראשון לציון, ברחוב בלקינד, מתאריך 21/4/24. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

imgp

גוזלי בז, נלכדו ברשת יונים בחולון

תפריט נגישות