n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בעקבות ההרשעה: סגן ראש העירייה מחזיר את סמכויותיו

בעקבות ההרשעה: סגן ראש העירייה מחזיר את סמכויותיו

לאחר שהורשע בבית המשפט הודיע אמש מקסים בביצקי מחזיק תיק החברה העירונית לראש העיר רז קינסטליך כי הוא מעביר את סמכויותיו עד שיצליח להוכיח את חפותו בבית המשפט

Clipboard01
מקסים בביצקי

אתמול הודיע חבר המועצה ומי שהיה עד לפני חודשיים סגן ראש העיר מקסים בביצקי כי הוא מעביר את סמכויותיו כמחזיק תיק החברה העירונית ותפקידים נוספים שהיו ברשותו.

כזכור, בשבוע שעבר הרשיע בית המשפט השלום בראשון לציון את בביצקי  , בקשירת קשר לפשע, זיוף בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים, מתן ידיעה כוזבת בצוותא ושיבוש מהלכי משפט. לפי האישום, בביצקי, קשר קשר כדי להכניס אזרחית אוקראינה לישראל בכך שמסר ידיעה כוזבת בביקורת הגבולות כאילו היא מוזמנת לארץ. הוא זייף מסמך שנראה כהזמנה רשמית של העירייה, שכביכול "אישרה את השתתפותה בפורום אבטחה".

אתמול, בסיום פגישה שנערכה עם ראש העיר רז קינסטליך, הגיש בביצקי מכתב בו הוא מעביר את סמכויותיו חזרה לעירייה. לפני כחודשיים קיבל בביצקי להיות מחזיק תיק החברה העירונית לאחר שקיבל 2 מנדטים בבחירות המוניציפליות.

כעת לאחר ההרשעה בבית המשפט וככל הנראה גם הלחץ מצד העירייה והפרסום בעיתונות החליט בביצקי להעביר את סמכויותיו ולהמשיך במאבקו להוכיח את חפותו.

"קיבלתי החלטה קשה היום" כתב בביצקי ברשת החברתית פייסבוק
"בעקבות המשפט והכתבות בעיתונות, אני נאלץ להוכיח את חפותי ופשוט לא יכול לעסוק פיזית בפיתוח החברה העירונית לתרבות וספורט.

עשיתי הסכם עם ראש העיר רז קינסטליך שהוא יאשר את כל הפעולות המתוכננות שלי לתושבי העיר דוברי רוסית (מראש מוסכם איתו), וברגע שאוכיח את חפותי, אקבל מחדש את כל הכוחות.
מעכשיו נשאר סגן מועצת העיר ואמשיך להשתתף בעשייה של העירייה.
וכמובן, אני לא אפסיק לעזור לך.
הטלפון, הטלגרם, הוואטסאפ והמסנג'ר שלי תמיד פתוחים בשבילכם.
תודה לכולכם על התמיכה בימים קשים אלו."

 

 


FB_IMG_1715240941464

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33

הזוג גלוזשטיין מראשון לציון עם הישגים במחזור הניווט האחרון

תפריט נגישות