n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נקבע מותו של הפצוע בתאונה סמוך לגן שורק

נקבע מותו של הפצוע בתאונה סמוך לגן שורק

תאונה קשה עם 3 נפגעים אחד מהם מת מפצעיו, סמוך למחלף גן שורק

תאונה אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 16:52 (ראשון), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 4311 סמוך למושב גן שורק.צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת ראשון לציון, פעלו לחילוץ לכוד באחד הרכבים והעבירו אותו אל כוחות הרפואה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 20, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שמיר-אסף הרופא, 2 פצועים בני 52 ו- 37 במצב קל-בינוני עם חבלות.

פראמדיק מד"א גיא בובליל וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א נפתלי הלברשטט סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה במעורבות 2 כלי רכב. ראינו את נהג הרכב, גבר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. ברכב השני היו 2 גברים כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים כשמצבם קל עד בינוני".

במקביל, שוטרי תחנת יבנה ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות