n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / החיים התהפכו לנו בשניה

החיים התהפכו לנו בשניה

רועי דרומי בן 16 מראשון לציון נלחם על חייו לאחר שלפני חודשיים תקפה אותו מחלה קשה ומאז הכליות שלו אינן מתפקדות, משפחתו מחפשת את הצדיק שיתרום לו כליה.

רועי דרומי
צילום: ספי דרומי

רועי בן ה-16, תלמיד תיכון באבני החושן בראשון לציון אשר מתגורר בנווה ים, ילד מצטיין שלומד לתואר ראשון בהיותו עדין בתיכון, אימו ספי מספרת כי בוקר אחד לפני כחודשיים החל להקיא ומאז השתנו חייהם והפכו למציאות של רדיפה אחרי הזמן במציאת כליה לבנם"

" בוקר אחד רועי הקיא" מספרת ספי " לקחתי אותו לרופא שאמר שהכל בסדר ושזה ככל הנראה וירוס שיחלוף הוא המשיך להקיא, לקחתי אותו שוב למוקד כי הוא לא הפסיק להקיא ולאחר שבדקו אותו שוב חשבו שהמכונה שמבצעת את הבדיקות לא טובה כי הערכים היו במצב של אדם כמעט מת, הדלקות הזיהומים בדם, האנמיה, אי ספיקת כליות הכל היה במצב של בין חיים למוות, הובהלנו לבית חולים שניידר ותוך שעה רועי הוכנס לחדר ניתוח ונאמר לנו שהוא חייב להתחיל דיאליזה, ולאחר בדיקת ביופסיה נאמר לנו שיש לו מחלה שתקפה אותו והוא צריך השתלת כליה, אלוהים הציל לי את הילד, אם הייתי שאננה וחושבת שזה וירוס ולא מגיעה שוב לבדיקות היום הוא לא היה אתנו, הוא היה מצב קריטי, ומאז החיים שלנו עצרו"

המציאות של משפחת דרומי השתנתה מהקצה לקצה כאשר המשפחה לוקחת את רועי לדיאליזה בין שלוש לארבע פעמים בשבוע, בדיקות , רופאים, תרופות מרובות, רועי מוגבל באכילה ובשתייה וספי אימו עוזרת לו להתקלח מכיוון שמחובר למכשירים, ובתוך כל הקושי הזה משפחת דרומי מחפשת את הצדיק שיתרום כליה לבנם.

" יש הרבה אנשים טובים שתורמים כליה" אומרת ספי " בישראל אנחנו מספר אחד בתרומות כליה ביחס לעולם, שתי כליות מספקות 400 אחוז ממה שהגוף צריך, כליה אחת מספקת 200 אחוז ממה שהגוף צריך ואם תורמים כליה  הגוף מתאים את עצמו ל280 אחוז ממה שהגוף צריך, לעומת זאת דיאליזה, החיים שלו תלויים במכונה אם יום אחד איחרנו מעט , הוא מרגיש רע מאוד, הערכים יורדים יצאנו בפרוייקט מימון המונים ואנחנו מחפשים את האיש או האישה הצדיקים שיתרמו לרועי כליה".

 

רועי דרומי 1
צילום: משפחת דרומי

 

דניאל דרומי אחיו הגדול של רועי הסובל בשיתוק מוחין כתב פוסט מרגש על מצבו של אחיו " כבר עברתי הרבה קשיים בחיי בשל היותי בחור עם שיתוק מוחין מולד שיודע על בשרו מאבקים פיזיים ונפשיים להתמודדות היומיומית עם כל הפעולות שנראות פשוטות לאחרים.
עד השבוע ידעתי להתמודד יחד עם המשפחה המדהימה שלי עם כל אתגר וכל קושי , עצם החזרה בתשובה והאמונה בקב"ה הוא הם אלה שנתנו לי את עיקר הכוחות להתמודדות .

אך מה שקרה בשבוע האחרון תפש אותי מוכה שוק וחסר אונים, כרעם ביום בהיר התבשרנו כי אחי הקטן והאהוב רועי ,שתמיד סועד אותי כל יום וכל שעה , אהבת הנפש שלי , אובחן עם מחלת כליות סופנית .
לאחר מספר לילות בטיפול נמרץ במצב קריטי, הרופאים בישרו לנו שרועיקי שלנו זקוק לדיאליזה מיידית ולהשתלת כליה באופן דחוף ,ככה בפתאומיות בשורת איוב נחתה עלינו ואנחנו חסרי אונים… לא יודע איך מתמודדים עכשיו עם בשורה כזאת ??? אני כבעל צרכים מיוחדים שקשור אליו כל כך מנסה להבין עכשיו איך רועי הפך בין לילה מילד שרק יודע לתת ולהעניק לילד שנזקק עכשיו לתפילות ולהשתלת כליה והכי חשוב .. למלאך שיציל אותו ויתרום לו כליה שתעניק לו את החיים שלו בחזרה . בבקשה תפיצו למי שיכול להתפלל בשבילו ושנוכל למצוא לו תרומת כליה במהירה"

לתרומות :ספי דרומי 0547725850 ,שאול דרומי 0543300811

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רובי ומרק

לזכר סבא וסבתא מרק ורובי חולמים להמשיך את השושלת

תפריט נגישות