n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

פעילי מחאה הניחו רבעי פיתות מול ביתה של עידית סילמן, ״לא שכחנו את חלקה של סילמן בחורבן, ואנחנו לא שוכחים לרגע את 133 האחיות והאחים שלנו שנמקים, מעונים, נאנסים ומורעבים במנהרות חמאס בעזה״ אמרו הפעילים

תמונה מתוך הרשת
תמונה מתוך הרשת

המחאה מול ביתה של השרה עידית סילמן לא נפסקת, סילמן, שכזכור הפילה את ממשלת בנט כשהתעקשה על חוק החמץ, ואז סללה את הדרך לממשלה נתניהו תוך הבטחה לקבל תפקיד, קיבלה הבוקר, חמישי, תזכורת למהלך, כשליד ביתה הונחו מאות רבעי פיתות.  עם כיתוב ״שי צנוע לחג, 133 רבעי פיתות בשבילך״. לא ידוע מי עומד מאחורי המחאה, אולם בשיחה עם סילמן, היא כבר החליטה במי מדובר ואמרה כי ״היא מרחמת עליהם״.

״הם פשוט הניחו את זה. אני אגיד לך את האמת? אני מרחמת על האנשים האלה״ אמרה סילמן בשיחה עם ״גל גפן רחובות והוסיפה ״אנחנו מתפללים שהחטופים יחזרו ויש אנשים שמתעסקים בפרוגרסיביות״

עדיית סילמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90
עדיית סילמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוד הוסיפה סילמן ואמרה: ״נותר לי לרחם עליהם ולהתפלל שהחטופים יחזרו. רוב העם רוצה בהצלחת חיילים צה״ל״. כששאלנו אותה מה הקשר למחאה הנוכחית מול ביתה ענתה ״יש קיצוניים וגם אותם צריך לקרב אלינו״.

בשיחה עם ערוץ 7 אמרו הפעילים שעומדים מאחורי המחאה : "ממש כמו 'אפקט הפרפר' – הניסיון הבזוי של סילמן לכפות איסור חמץ בבתי החולים ופעולותיה הנכלוליות להפלת הממשלה לפני כשנתיים – הם שהביאו את עם ישראל לאסון הנורא ביותר מאז השואה. לא שכחנו את חלקה של סילמן בחורבן, ואנחנו לא שוכחים לרגע את 133 האחיות והאחים שלנו שנמקים, מעונים, נאנסים ומורעבים במנהרות חמאס בעזה".

הקשיבו להקלטה של סילמן:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

71 תגובות

  1. רגע ימדוד לי

    מניחים חמץ בפסח בשם המחאה.
    כרגיל, מה לשמאל וליהדות ?

  2. אכן..רחמים עליהם

  3. סילמן הזו חצופה כמעט כמו שהיא שקרנית, דוגמה טיפוסית לממשלה הזו, שהיא מחדל עלוב. הגיעה בתחילת המלחמה לחמלים אזרחיים, הצטלמה כאילו היא עושה משהו והלכה, זה ראיתי במו עיניי. אנחנו ביקשנו ממנה ללכת לפני שהיא הספיקה להצטלם… אני עדיין מחכה שימצאו את התוקפים הדמיוניים מתחנת הדלק ויתנו להם פרס

  4. פשוט אנשים חסרי שורשים וערכים. אומנם זקוקים לרחמים אנשים התלושים מהשורש. אך לא מרחמת עליהם . אם יש להם אומץ לפיתות מול ביתך בפסח, נראה אותם שמים ראש חזיר מול חבר כנסת ערבי??

  5. אני בעד המחאה, אני בעד החלפת השלטון, אני תומך בכל מחאה בכל צורה של משפחות החטופים ואני משתתף במחאות בירושלים מול מוסדות השלטון כי הוא רע לעם.
    מה בין כל זה ובין דת?!
    למה חמץ נכנס לויכוח?
    למה סמלי דת משמשים למחאה?
    שאלות שלי לעצמי:
    1. האם לתוך המחאה הצודקת נכנסים גם מי שחושבים שצריך לפרק את העם מנכסיו היהודיים?
    2. אם כן, מי הגורם, ושיצא בבקשה להפגין בשמו ולא בשם המוחים האמתיים?
    3. האם יתכן ויש מי מאויבנו שמדמה הפגנה נגד הדת במחאה כדי להתסיס אותנו מבית?
    מכל מקום:
    אני בעד המחאה, בעד החרפתה עד מיגור השלטון הנוכחי כי הוא רע לישראל, העם צריך לבחור לו הנהגה ולא דיקטטור, מנגד אני נגד, ממש נגד נגד, כל הכנסת סממן מכל סוג וצורה של ערכי היהדות למחאה, זה לא משרת את המחאה, לא את המוחים ומפלג את החברה.

  6. לא. אתם ממש לא שוכחים את החטופים. אתם משתמשים בהם לצרכים הפוליטיים הנלוזים שלכם.
    אנחנו כואבים את ההרוגים. עליהם אתם בכלל לא מדברים.
    פרובוקציות נגד יהודים מאמינים, עלובים שכמותכם.

  7. מסכנים הם אפילו לא מודעים כמה הם אשמים במה שקרה ב 7.10 רחמנות עליהם שהם מאשימים את סילמן. טיפול נפשי דחוף לאנשי המחאה

  8. עלוב וטיפש מי שעשה את זה

  9. כי אם רבע פיתה זה מה שהיה לך ליום, היית אוכלת בלי לחשוב פעמיים. אז תחשבי על אנשים שאולי אפילו רבע פיתה אין להם. וגם את אשמה בזה.

  10. נמתין לוועדה חקירה ממלכתית ונראה מה אחריות של הממשלה הכושלת וחברי הכנסת שגרמו למהפך

  11. אתם אנשי השמאל המטורללים ביותר לשים חמץ בפסח ולבקש מהקדוש ברוך הוא לשחרר את החטופים עד כמה אתם טיפשים אנחנו נפסיק להתפלל על החטופים אם כך אתם מזלזלים בקדוש ברוך הוא

  12. כשזרקו חזיר במסגד, המשטרה היתה על הרגליים האחוריות, היו מעצרים וכו'.
    אבל כשמניחים חמץ בפסח- זה
    זו מחאה מותרת?????

  13. סילמן, אני מרחמת עליך, את צריכה לישון עם עצמך בלילה.

  14. בדיוק בגלל שיש פה מסר אישי לא מכבד… בדיוק בגלל זה נפלה עלינו צרה ואסון. התנהגות שאין בה אהבה מרחיקה את שובם. עד מתי????? מה עוד צריך לקרות כדי שנבין?
    אני מרחמת על כולנו.

  15. היא מתפללת עליהם!! שרה בממשלה מתפללת במקום לפעול לשחרור החטופים. היא מתפללת גם בענייני איכות הסביבה והאקולוגיה? שר האוצר מתפלל בענייני הכלכלה?.. אולי באמת זו הסיבה למצבה הנוראי של המדינה. ואגב סילמן- קבעת את עצמך כמי שמכרה את המדינה תמורת אתנן, זה לנצח יהיה דבוק לשמך. הילדים שלך ישמעו את זה כקללה עוד שנים רבות

  16. לא היא אשמה ב7.10, ולא הצבא ולא המשטרה ולא הממשלה ולא ביבי ולא אפאחד. מי כן אשם? החמאס! שלום כיתה א. תצאו כבר מהסרט הזה של הכפשות והאשמות. אתם לא מבינים שזה לא קשור??? זה היה יכול לקרות גם בשלטון לפיד וגם בשלטון יצחק רבין.. ו- סתם שאלה – לו יצוייר שביבי היה אומר ב6.10, "יש מידע מודיעיני על כך שחמאס רוצים לפגוע בנו ולכן אני רוצה להקדים אותם ולהתחיל מלחמה בעזה", הייתם מאפשרים את זה??! כולם חכמים בדיעבד…

  17. במקום לאחם עליהם עדי משהו למענם ולמען המשכורת שאת מקבלת מכספי משלם המיסים והם ביניהם , בושה !!!!!את בושה לעם ולכיסוי הראש שלך

  18. גועל נפש של פעילים

  19. אשרייך… רובו המכריע של העם איצך

  20. התגובה אולי לא מכובדת. אפשר היה להניח 133 מצות, אם כי לא נראה לי מה כל כך בעייתי עם פיתות במקום ציבורי. בכל אופן, עידית סילמן קיבלה את הבוז לו היא ראויה בזכות. דווקא היא, המקיימת אורח חיים דתי מתון פתאום הפכה לאבירת הכפיה הדתית. הכל כדי לשמר את הקריירה הפוליטית שלה. כששאלה את יריב לווין " הייתי טובה?", ערוותה הפוליטית נחשפה לעין כל..

    • מה שברור מעל לכל ספק "שהגברת השרה" עם הגולגול לראשה,חכמה היא לא.אבל על מנת להסתובב בכנסת ישראל ולראות ולהראות……ממש מספיק.

  21. הופכי מציאות שכאלה.
    התמימות החולנית שלהם "בשלום עכשיו" מבלי להאזין בכל השנים לאוייבנו המכריזים ופועלים ללא לאות "למלחמה עכשיו", אחר שלפי שיטתם זועקיי שלום עכשיו הם גזלני "ארץ פלסטין מהים עד הירדן", והם מבקשים לטבוח בהם עד שלא ײשאר מהם ומאחיהם זכר,

    הם שהביאו את המדינה שהוקמה אל סף האבדון, שספק אם יהיה ביד מישהו הכח להפוך הקערה על פיה ולסלק את תובעי הארץ בשקרים אינספור.

    ויש להם את החוצפה להטיל את פשיעתם המתמשכת על ממשלות הימין!!!

    ולא שממשלות הימין אינם שותפים למחדל ולכשל, אך לא הם יוצריה, כי אם הזועקים הקולניים, הפורחים באוויר ההזיה בלה הצגת רגל יציבה אחת על הקרקע.

    כל המתכחש לתורה בה ה' הבטיח את ארץ ישראל לעם ישראל, אין לו מעמד בדרישת פיסת קרקע זו מאת הערבים, שקדמו להם, הגם שגם הם כתותם התנחלו על ארץ ישראל הגזולה.

  22. עידית היקרה ,
    אל תתייחסי לאנשים המבזים את היהדות.
    אין להם ערך ליהדות ולא מושג ומשמעות לשורשים העמוקים של עם ישראל
    אנחנו איתך

  23. כל המרחם על האכזרים….
    אסורלרחםעליהם
    תמחהאתזכרעמלק

  24. מזעזע.. שנאת האחים שוב מחריבה את ביתנו

  25. אני שמלאנית יהודיה שומרת דת יותר מהרבה ימינים. הנחת הפיתה היא אקט מחאה. משך ישיר להתנהגותה המבישה של סילמן שהפילה ממשלה על חוק מטומטם. ולא, אין קשר לדת. מי שלא רוצה לשמור שלא ישמור. להיות יהודי זו זכות ולא חובה.

  26. אפסים כאלה

  27. סילמן
    אכן ניכר שמידת הרחמים היא מידה מאד משמעותית באישיותך.
    וגם הסיבה לפירוק הממשלה הקודמת
    לעומת היותך חלק בלתי פריד ממשלת המחדל והטבח.
    אכן מלאת רחמים.
    פשוט מרגשת.

  28. תמשיכי להתפלל סלימן.
    בינתיים נראה שהתפילות שלך ממש עוזרות.
    לא נורא
    לחטופים יש סבלנות.
    בסך הכל די סבבה להם.
    טוב לדעת שאת מתפללת.
    נראה שהממשלה מסתפקת בתפילותיך, כי חוץ מההצהרה שלך על תפילות, לא קורה הרבה.
    סוף סוף מובן מה התפקיד שלך בממשלה.
    מתפללת.
    צדיקה.

  29. סילמן שייכת לממשלה ששריה יסחהו עד מותם את מחדל טבח נתניהו לכן עליה יש לרחם

  30. אבל העיקר שסילמן זכתה לחיי העולם הבא ואותנו דאגה להעביר לגיהנום

  31. מה הקשר בין סילמן לחטופים? היא התעלמה מהאזהרות של התצפיתניות? היא בזה למצגת של הנגדית? היא ישנה במלון באילת? כמה מעוותת החשיבה של מי שמנסה בכוח להאשים את הממשלה הנוכחית במה שמפקדים יהירים ושיכורי כוח אחראיים לו. שלא לדבר על הצהרות הסרבנות של מובילי המשק שעודדו את חמאס. איזה סיכוי יש לנו להמשיך כעם כאשר חג הפסח מבוזה ומחולל בשם תפיסה מקולקלת ועקומה?

  32. אין להם בושה , אחרי ה7 לאוקטובר להמשיך להפגין נגד הדת נגד התורה דיי מספיק הבאתם אסון על עם ישראל ואתם ממשיכים חבורת הזויים דיי אין רפורמה , עכשיו יש משהו חדש , אתם רק רוצים שביבי ילך , אבל אין לכם בוחרים אתם 10000 איש דיי תעזבו לשוויץ לשבדיה לגרמניה מה יש לכם פה , פה זאצ מדינת היהודים יהודים זה מהתורה , בתורה אתם לא מאמינים אז יאללה ביי

  33. נבלות. למרות שאין אדם נתפס על צערו. אבל יש דרכים מתורבתות למחות.

  34. מסכנים, רחמנות, יצאו מדעתם ואין לשפוט אותם,,,,,

  35. כל הכבוד לעיגחת סלמאן. Cהיא כיל ה גדלות ואורח רוח.
    היא לא התנהגה כמוהם אנשים בריונים
    גועל נפש. ראיתי שזרקו פיתות לחצר דל ביבי. . קודם כל הם התנהגו האנדים בריונים. איפוא ההגנה המגיעה לביבי כמו לכל אזרח הקטן. רק בגלל שזה ביבי אז מוכיח שהמערכת המשפטית היא ממזמן הפסיקה לתפקד. רואים איך נהרגו שני אזרחים שעבדו בשטח. אהל לא שמענו דתבעו את כל מי שמפעיל את מחאה. ממש פשיטת רגל. אנחנו בסוף כל הימין נצא להפגין עד לאן היועצת המשפטית ובצי נשפט אנחנו נדרוש ל קדם הכל מחדש כי אין מי שיגן על האזרחים שהם שייכים לפוליטיקה מצד ימין. אני מקווה לפחות משפחות של ההרוגים יתבעו את עולם במליוני רבים. אז נראה מה יעשו.

  36. שלום וחג שמח לכולם
    חברים יקרים חבל אנחנו שוב נגררים למחלוקות וחציית קווים אדומים מאוד. לצערינו לא הפקנו לקחים מהטרגדיה שפקדה אותנו, וממשיכים להרוס ולפגוע בקודשי קודשים. פיתות בפסח למה???
    אתם מוזמנים להפגין ולמחות אבל למה לפגוע בערכי היהדות.

  37. סילמן, דווקא צריך את הרחמים שלך , מאוד,אבל "על אמת" לא רק "מס שפתיים", תרחמי על החטופים שלנו ורק עליהם, ומתוך זה את תפעלי לשחרורם כי הגיע הזמן!!!

  38. ליאורה ירמיהו

    מתפללת שיחזרו?
    אני מתפללת שיחזרו את חלק מהממשלה וצריכה לפעול לשם כך יומם וליל

  39. אנשים בזויים
    תודה על אנשים ערכיים ואמיצים כמו סילמן

  40. אם עידית סילמן מיצגת את היהדות כדאי מאד לעבור לשמאל.
    ביהדות יש ערכים . הגברת הזאת מבזה את היהדות בהתנהגות שלהמו

  41. הם לא מייצגים את הדתיים

    הם מייחסים לאלוהים אכזריות עצומה. זה לא הגיוני. הם לא מייצגים את הדתיים האמיתיים. איפה הפרופסורים הדתיים ואיפה המשיחיים חסרי ההשכלה הללו?

  42. אשה ממודיעין

    לא נשכח לה. גם שרה כושלת לאיכות הסביבה. הובילה איזו יוזמה לטובת העניין או עסוקה רק בבייס הליכוד?

  43. תת רמה של אנשים . באמת מסכנים בנפשם. מחפשים חורבן בית רביעי.

  44. אנשים קטנים ושפלים.
    נמאסתם ,אתם לא מבינים שאתם מיעוט שבמיעוט. מרחם עליכם

  45. עם ישראל חי

    בושה וחרפה לדמוקרטייה. נראה שבשם החטופים והחירות מותר לפגוע בכבוד האדם וחירותו.

    תתביישו לכם, השרה לא חטפה ורצחה פיסית ונפשית, במישרין ו/או בעקיפין איש, לא תמכה בטירור וגם לא בדומה לו. כול חטאה שעמדה על דעתה ודרכה. הלוואי והיו שרים וח"כ נוספים שהיו נאמנים וישרים לדרך שבה הם חיים.

    אני מבקשת מנציגי מטה החטופים למצוא דרך טובה יותר להציג את עמדתם. דרך זו יוצרת חיץ בין צפון לדרום, בין שמאל וימין.
    אני מאחלת אחדות ואהבה להשבת החטופים במהרה❤️

  46. גועל נפש של מחאה, הפסידו את הציבור הרחב הם לא לגיטימיים

  47. היא בכלל בטיול במרוקו

  48. עידית את צודקת גם אני מרחמת עליהם הם מסכנים אין להם לא תוחלת ולא תועלת במדינה הזו רק הרס וארס

  49. חבל מאוד. רמה נמוכה

  50. נפגש איתם בבחירות.
    15 שנים של החלפת השלטון בקלפי יהפכו ל 20 שנות כישלון.
    יש עוד הרבה שנים לשבת בקפלן.

  51. הם האשמים במה שקרה. כשהבטיחו שלא יתגייסו וערוץ 12 13 דיברו על חוסר כשירות דל צהל– האויב הקשיה והחליט שזו השעה לצאת לפעולה.
    שיקחו אחריות

  52. חולי נפש אנשים קטנים ועלובים

  53. אני גם מרחמת עליהם

  54. באמת שואלת: לא חבל על הפיתות? למה הבל תשחית הזה?! עצוב.

  55. אנטישמיות בתוכנו

    נתפלל עליהם שינתקה להם החמץ מליבם

  56. פסיכופטים לכו לטיפול אצל פסיכיאטר דחוף אתם ממש מסכנים

  57. השם יעזור לקרב

    תשובה של גיבורה אמיתי לא ירדה לרמה השפלה של הקיצונים השם יעזור להם להתקרב להבין שהם יהודים ולא ניתן להתכחש לכך חג שמח

  58. רפואה שלימה!!!

  59. עידית יקיררררה היית ותמיד תהיי עידית הנאצלת שמגיבה במתינות ותבונה המשיכי בעשיתך הברוכה השמאל עדין לא השלים עם כך שהעם אמר את דברו בבחירות זכית להפיל ממשלת שמד ותזכי להוביל עוד
    אכן נותרר רררק לרחם ולהתפלל כדבריך
    היי ברוכה

  60. שאפו! הגבת באצילות ובקור רוח לפרובוקציה. רק אהבה תביא אהבה.

  61. יבורכו המוחים.
    לסילמן אני יכולה לאחל רק שתרבה בתפילות. היא עוד תזדקק להן, הפיתה הזאת.

  62. הנמשל. גם החטופים אוכלים רבע פיתה ליום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

חולון: מתנדבי מחוז דן בתרגיל שריפה

תפריט נגישות