n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בראשון לציון דואגים גם לחתולים

בראשון לציון דואגים גם לחתולים

בעקבות הצלחת הפיילוט: עיריית ראשון לציון תציב כ-35 בתי מחסה לחתולים ברחבי העיר

בית מחסה חתולים 1 צילום דוברות ראשון לציון

פרויקט הצבת בתי מחסה לחתולים יוצא לדרך: עיריית ראשון לציון, בהובלת מינהל איכות הסביבה, החלה בימים האחרונים בהצבתם של כ-35 בתי מחסה לחתולים ברחבי העיר המיועדים להגן על חתולי הרחוב מפני הקור והגשמים, והן מפני ימי שרב ושמש.

בחודש מרץ האחרון יצאה העירייה בפיילוט שבמסגרתו הציבה 5 בתי מחסה לחתולים ברחבי העיר, וכעת עם הצלחתו תציב העירייה בסיוע יועצת ראש העירייה לענייני בע״ח – איריס חזן ומינהל שפ״ע, כ-35 בתים דומים במהלך החודש הקרוב.

נציין, כי המהלך מצטרף אל עשרות מתקני האכלת חתולים שפרסה השנה העירייה ברחבי העיר במקומות שבהם ישנו ריכוז גדול של מאכילי חתולים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״אני שמח על הצלחת הפיילוט שבעקבותיו נציב עוד בתי מחסה לחתולים ברחבי העיר שיגנו עליהם מפני הגשמים והקור וגם מפני השמש. נושא זכויות בעלי החיים קרוב לליבי, ואנו עושים כל שביכולתנו כדי לדאוג לרווחתם גם של ההולכים על ארבע״.

ראש מינהל איכות הסביבה, אילן רפאלי: ״מינהל איכות הסביבה פועל לרווחת תושבי העיר ואיכות חייהם, ובכלל זה ההולכים על ארבע בתחומים רבים ומגוונים. לאחרונה נוסף לכך נדבך נוסף בדמות בתי מחסה לחתולים, לאחר פיילוט מוצלח שנעשה בעיר. ראשון לציון מיישרת קו בנושא עם ערים מרכזיות רבות בעולם שמצאו לנכון להציב בתי מחסה לרווחת החתולים״.

בית מחסה חתולים צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות