n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כתב אישום נגד תושבי ראשון לציון שירו במאבטחים

כתב אישום נגד תושבי ראשון לציון שירו במאבטחים

משטרת ישראל הגישה הצהרת תובע נגד שני חשודים תושבי ראשון לציון, אשר ירו במאבטחים במועדון לילה. כתב אישום יוגש בקרוב

אלימות תקיפה מועדון צילום דוברות משטרת ישראל

במסגרת חקירה שהתנהלה ביחידה ללחימה בפשיעה (יל"פ) של מרחב איילון, נעצרו שני חשודים תושבי ראשון לציון בני 20 ו-25 אשר על פי החשד, הגיעו למועדון לילה בקיבוץ גלויות בת"א בתאריך 8.9.23 במטרה לפגוע במאבטחים שלא אפשרו להם להיכנס למועדון בפעמים הקודמות.

אלימות תקיפה מועדון 1 צילום דוברות משטרת ישראל

החשודים הגיעו למועדון כאשר הם חמושים באקדח וסכין, החלו להיתעמת עם המאבטחים, אחד החשודים ירק עליהם וזרק גדר מתכת, לאחר מכן התרחקו לסמטה וכאשר המאבטחים יצאו לסריקה מסביב למועדון, החשודים תקפו, דקרו את אחד המאבטחים בבטן וירו ברגלו של השני, מיד לאחר מכן נמלטו מהמקום.

אלימות תקיפה מועדון 3 צילום דוברות משטרת ישראל

עם קבלת הדיווח חוקרי יל"פ איילון פתחו מיד בחקירה ולאחר זמן קצר הצליחו לחשוף את זהות החשודים, אשר נעצרו והובאו לחקירה. בחקירה אינטנסיבית בהפעלת אמצעים טכנולוגים הצליחו החוקרים לפענח את האירוע במלואו.

החשודים שמעצרם הוארך בתום החקירה, הובאו פעם נוספת אל בית המשפט, הוגשה נגדם הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים. צפו בסרטון מהאירוע בלחיצה על קישור זה

אלימות תקיפה מועדון 2 צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות