n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שני תושבי ראשון לציון חשודים בדקירה וירי אל עבר מאבטחים במועדון

שני תושבי ראשון לציון חשודים בדקירה וירי אל עבר מאבטחים במועדון

על פי החשד שני תושבי ראשון לציון המוכרים למשטרה, לא הורשו להיכנס אל מועדון ברחוב קיבוץ גלויות בתל אביב, חזרו על מנת לסגור חשבון עם המאבטחים, דקרו, ירו לעברם ופצעו את שניהם, אחד מהם במצב קשה

אמבולנס ניידת משטרה צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

ביום שישי לפנות בוקר קצת לפני השעה 6, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על 2 פצועים באירוע אלימות סמוך למועדון "ארט קלאב" ברחוב קיבוץ גלויות פינת חיים בן עטר בתל אביב.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים איכילוב, גבר כבן 28 במצב קשה, עם פציעה חודרת, וגבר כבן 25 במצב קל, עם פצע ירי.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א, כפיר ורסנו סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה, הובילו אותנו למבנה, בחדר המדרגות ראינו 2 גברים פצועים שוכבים, אחד מהם גבר כבן 28 היה מעורפל הכרה עם פציעה חודרת, והשני גבר כבן 25 היה בהכרה מלאה עם פציעה מירי, סיפרו לנו שהם נפצעו בארוע אלימות שהיה מעורב בירי, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ובעזרת השוטרים שפינו לנו את הדרך מההמולה פינינו את 2 הפצועים לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני קל."

מאיר יערי ומאיר פרידמן חובשי איחוד הצלה מסרו: "הענקנו בזירה סיוע רפואי ראשוני לשני נפגעים באורח קשה וקל, ולאחר מכן שניהם פונו לבית החולים איכילוב להמשך קבלת טיפול רפואי".

כוחות משטרה שהגיעו אל המקום והחלו בחקירת האירוע, עצרו תוך זמן קצר 2 חשודים תושבי ראשון לציון בני 21, 25 המוכרים למשטרה. החשודים הובאו לחקירה בתחנת יפו ומאוחר יותר אל בית המשפט להארכת מעצר.

על פי החשד, החשודים הגיעו אל המועדון ולא הורשו להיכנס. הם עזבו את המקום וחזרו תוך זמן קצר בשביל "לסגור חשבון". הצעיר מבין השניים חשוד בירי ואילו השני חשוד בדקירת אחד המאבטחים.

השניים נתפסו בביתם בראשון לציון ובמשטרה לא פוסלים אפשרות כי היה מעורב שלישי באירוע החמור. החקירה נמשכת ושופט בית המשפט האריך את מעצר השניים עד ליום שלישי.

חובשים צילום דוברות איחוד הצלה

צילום מזירת האירוע: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות