n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון: הסרט האלוף מאושוויץ בכניסה חופשית

היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון: הסרט האלוף מאושוויץ בכניסה חופשית

היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון  ממשיך להתחדש ולהשקיע משאבים כדי לשדרג את החוויה של מבקריו. ההיכל נחשב כיום כמרכז תרבותי שוקק המארח בין כתליו מחזות זמר מפורסמים, הצגות תיאטרון הטובות והמעודכנות ביותר המוצגות כיום, מופעי מוזיקה, מחול ובידור עכשווים, קונצרטים ייחודיים וסרטים.

WhatsApp Image 2023-04-10 at 12.26.05

 

זהו אולם המופעים הטוב ,המושקע והיפה בארץ, הנודע באיכויות האקוסטיקה המצוינת שלו, בנוחות הישיבה ומעל לכל – ביחס האישי הניתן למבקריו ותמהיל התוכן האיכותי והייחודי הניתן למנוייו.

 

ביום השואה יוצג הסרט האלוף מאושוויץ בכניסה חופשית

17.4  , ב' , בשעה: 21:00

מבוסס על סיפור חייו של המתאגרף הפולני תדיאוש "טדי" פייטריקובסקי

בשנת 1940 גורש טדי ,יחד עם עוד אסירים פוליטיים לא יהודים, בטרנספורט הראשון למחנה הריכוז אושוויץ. שם, קציני המחנה מגלים שהוא אלוף אגרוף לשעבר ומאלצים אותו להילחם על חייו ועל חייהם של אסירים אחרים. כל ניצחון שלו מחזק את התקווה שהנאצים אינם בלתי מנוצחים. כאשר שלטונות המחנה מעמידים את טדי לקרב אחרון, עליו להילחם ולהכריע לא רק אודות חייו וחירותו, אלא גם עבור הכבוד והתקווה להישרדותם של כל האסירים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות