n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / תתכוננו לזה: ביום שישי זה קורה

תתכוננו לזה: ביום שישי זה קורה

הרכבת הקלה יוצאת לדרך ואתם יכולים םלהיות חלק מההיסטוריה עם נסיעה חינם ביום ההשקה

מוגרבי צפון אלנבי

ביום שישי הקרוב (18.8) עתיד לצאת לדרך הקו האדום של הרכבת הקלה, אחרי שנים של עבודות, תכנונים וציפיות זה קורה, וזה עתיד לשנות את פני התחבורה בישראל. נכון לעכשיו הקו עתיד לפעול במהלך ימי חול וביום שישי עד כניסת השבת ובמהלך השבת הוא יושבת מפעילות. בעקבות הנחיה של שרת התחבורה,שנכנעה ללחץ החרדים ושוב,שכחה את הציבור החלוני שמורכב מרוב תושבי מדינת ישראל.

הקו האדום של הרכבת הקלה יעבור לאורך ציר ז'בוטינסקי באמצעות שתי תחנות, ובעיר יעברו גם הקו הסגול קווי מטרו שטרם נפתח.

הבוקר, שני, העלה ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן סרטון מתוך הרכבת ברמת גן,  בו הוא ציין כי בכוונת העיריה להילחם על הפעלת הקו האדום גם בסופי שבוע, והכריז כי ביום שישי, יום השקת הרכבת הנסיעה ברחבי העיר תהיה בחינם. עוד הוא ציין כי העיריה תפעיל שאטלים משלימים ייעודיים בשעות השיא.

לדבריו ״סוף סוף נוכל להכנס לעבודות, לשדרג ולחדש את כל רחוב ז'בוטינסקי מהיסוד ומקצה לקצה בהשקעה אדירה וחסרת תקדים לעיר של מעל 200 מיליון ש"ח ברחוב אחד עם שביל אופניים, המון עצים, ריהוט רחוב, תאורה ועוד והכל הכל חדש, חדשני ומעוצב ברמה הכי גבוהה״ סיכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות