n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / הבית מלא ב"ג'אנק" – מה עושים?

הבית מלא ב"ג'אנק" – מה עושים?

בית עמוס ומלא בחפצים זה מאוד לא נוח ופוגע באיכות החיים. במקרה שאתם זקוקים לשירות יש למי לפנות. אין מדובר בחברת הובלה, צריך חברה לפינוי דירה

פינוי דירה
תמונה: שי פינוי

בואו נדבר על פינוי תכולה של דירות. ישנן סיבות שונות מדוע אנשים פונים לשירות של פינוי בית בראשון לציון או פינוי בית מוזנח וניקיון  ובחולון בת ים. יכול להיות שבגלל נסיבות החיים הבית שלכם הפך למבולגן ומלא בחפצים ועכשיו קשה לצאת מזה. יתכן שאתם גרים בחולון – בת ים ויש לכם בן/בת זוג הסובל מאגרנות כפייתית או שאולי ירשתם בית בראשון לציון ותרצו לפנות את תכולתו על מנת לעשות בו שימוש. מדובר בהרבה מאוד עבודה ותתקשו לבצע זאת בעצמכם. אתם צריכים עזרה מבחוץ, אחרת לא תצאו מזה. אל תהססו לפנות אלינו בבקשת עזרה. 

בית עמוס ומלא בחפצים זה מאוד לא נוח ופוגע באיכות החיים, אבל מצד שני זה לא משהו שצריך להתבייש בגללו ולהימנע מבקשת עזרה. בתור חברה העוסקת בתחום אנו מבינים שבתים רבים מגיעים למצב זה. לפעמים זה בגלל אורח החיים המודרני הגורם לנו לעבוד שעות רבות ואין לנו זמן פנוי לעסוק במטלות הבית. לפעמים זה בגלל שבמהלך השנים אספנו חפצים רבים באטיות ובהדרגה, עד שהבלגן יצא משליטה. אף אחד לא בא להעביר ביקורת – השירות הוא פינוי הנכס והשבת איכות החיים. 

ישנם גם מקרים בהם אנשים מחליטים לעבור דירה ומעוניינים בדירה חדשה. חלק מהחפצים הם לוקחים איתם, אך הם קונים ריהוט חדש, שטיחים חדשים, מכשירי חשמל מודרניים. ואז בטרם ימכרו את הדירה הישנה הם זקוקים לפינוי תכולת הדירה. 

 

למי לפנות כאשר צריך פינוי בית באזור ראשון לציון או חולון-בת ים?

במקרה שאתם זקוקים לשירות יש למי לפנות. אין מדובר בחברת הובלה, צריך חברה לפינוי דירה. שי פינוי דירה היא החברה שמתעסקת בדיוק בתחום הזה. בחברה ישנו צוות עובדים מקצועי אשר יודע כיצד להתמודד עם פרויקט פינוי מתחילתו ועד סופו. פינוי בית מוזנח בראשון לציון כולל מיון החפצים, פינוי אשפה לאתרי פסולת ולבסוף ניקיון. 

אם אתם צריכים פינוי בית בראשון לציון או חולון בתי-ים והחלטתם לחפש אחר חברת פינוי דירות באינטרנט, חפשו אחר חברה מנוסה ובעלת ביקורות חיוביות. אפשר לפנות לשירות גם אם מדובר בפינוי חלקי, כמו למשל פינוי מחסן, פינוי עליית גג או פינוי מקלט. כל אחד יקבל פתרון בהתאמה אישית. 

במקרים רבים ישנה חשיבות רבה לפינוי מהיר, ואת זה לא תוכלו לעשות לבדכם. אם תרצו להשכיר את הנכס והבטחתם לשוכר לפנות את כל החפצים במועד, אתם צריכים לעמוד בהתחייבויות שלכם. אם מדובר בבית מירושה שתרצו להשמיש ולהשכיר, כל יום שאינכם מפנים ממנו את הפסולת הוא יום מבוזבז שאינכם מקבלים עליו שכר דירה. 

 

כיצד מתבצע פינוי תכולת הדירה?

פינוי תכולת דירה צריך להתבצע ברגש, שיקול דעת וכבוד. לצורך כך חשוב לתאם את כל הפרטים מול הבעלים, עם דגש גדול על הקריטריונים למיון החפצים. בעל הרכוש יכול לפקח על התהליך ולהגיד מה לזרוק ומה לשמור. במידה ומדובר בבית של אגרנים כפייתיים, הדבר דורש רגישות גבוהה במיוחד בשל מצבם הנפשי והקושי שלהם להיפטר מהחפצים. 

לאחר המיון מגיע שלב הפינוי. חלק מפונה לאתרי פסולת, חלק הולך לתרומות וחלק הולך לאשפה. בשלב האחרון יש צורך בניקיון וחיטוי. במקרים רבים יש אפילו צורך בפעולות הדברה. למשל בבית שעמד מוזנח במשך שנים יתכנו מזיקים שונים הכוללים חולדות ונחשים. 

אפילו שירותי תיקונים וצביעה תוכלו לקבל. בדרך כלל כאשר מפנים את הפסולת מתגלה תמונת המצב המלאה, כמו חלונות ודלתות שבורות. גם לזה כדאי להעניק טיפול במסגרת הפינוי. 

 

כיצד מתחילים בפינוי דירה

לאחר שפניתם לחברה שמתמחה בפינוי בתים (חפשו בגוגל: "שי פינוי דירות"), החברה תשלח נציג מטעמה לערוך ביקור בדירה בתיאום אתכם. אנחנו נבוא בזמן שנוח לכם. המטרה של הביקור היא להעריך את היקף העבודה ולקחת בחשבון את כל הדרישות שלכם. אין לכך תאריך קבוע, זה תלוי בהיקף העבודה. הנציג יבדוק את המציב ואת העבודה הדרושה וייתן לכם הצעת מחיר. חשוב שתתעקשו על הצעת מחיר הכוללת לוח זמנים. כמו כן כדאי לבדוק עם חברת הפינוי מה עושים עם האשפה. לא ניתן להשליך אשפה סתם כך ברחוב, יש צורך לפנות אותה לאתרים פסולת מורשים. 

 

גרים בראשון לציון, חולון – בת ים וצריכים עזרה עם פינוי דירה וניקיון?
התקשרו עכשיו לשי פינוי דירות: 050-7454504

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות