n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פיגוע דקירה בצומת צריפין

פיגוע דקירה בצומת צריפין

שני חיילים נפצעו בפיגוע דקירה שהתרחש קצת לפני השעה 10 בבוקר בצומת צריפין. המחבל נוטרל

אמבולנס טיפול נמרץ צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 09:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על 2 פצועים מפיגוע דקירה סמוך לצומת צריפין לכיוון באר יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי לשני פצועים בהכרה מלאה במצב בינוני וקל.

אמבולנס טיפול נמרץ 1 צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א משה גלבשטיין שהגיע ראשון למקום סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. אחד מהפצועים שכב על המדרכה והפצוע השני ישב בסמוך אליו. הם היו בהכרה וסבלו מפצעי דקירה בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים. הכנסנו אותם במהירות לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים בסמוך כשמצבו של אחד מהם קשה והשני קל. כוחות הביטחון במקום ניטרלו את המחבל."

חובשת בכירה במד"א מיכל קופר ופאראמדיקית מד"א יעל אנקונינה סיפרו: "הגענו במהירות למקום עם הניידת טיפול נמרץ וחברנו לכוחות הגדולים של מד"א שטיפלו ב 2 הפצועים בזירת הפיגוע. הכנסנו את הפצוע קשה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות לבית החולים כשמצבו יציב."

חובש רפואת חירום במד"א אורי שטיינמץ: "הפצוע שנפגע באורח קל מדקירה בפלג גופו העליון ישב על המדרכה כשהוא בהכרה מלאה. הכנסתי אותו לאמבולנס ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות."

אמבולנס פיגוע תאונה צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

בני משולם חובש איחוד הצלה שנתקל באירוע והזעיק את הכוחות מסר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי בשני הפצועים שסבלו מפצעי דקירה. האחד מצבו קשה וחברו במצב קל. בסיוע חובשים נוספים הענקנו להם סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הם פונו למרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא שבסמוך. עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה שהעניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

חובשים צילום דוברות איחוד הצלה

צילום מזירת האירוע: דוברות איחוד הצלה

המשטרה עצרה את המחבל שנוטרל, עדיין לא ברור אם היה מחבל נוסף שהצליח לברוח. כוחות משטרה בפיקוד מפקד המחוז ניצב אבי ביטון, הגיעו אל המקום. על פי הודעת המשטרה, מי שניטרל את המחבל היו אזרחים שנקלעו לאירוע ופעלו במהירות.

שוטרים צילום דוברות משטרת ישראל

צילום: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות