n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / בגבעת שמואל מצאו דרך ייחודית להעביר את הזמן בתורים הארוכים לבדיקות הקורונה

בגבעת שמואל מצאו דרך ייחודית להעביר את הזמן בתורים הארוכים לבדיקות הקורונה

מקהלת הילדים "פרחי ירושלים", שרו שירי שבת ושיריו של יורם טוהר לב שהלך השבוע לעולמו למחכים בתורים. ראש העיר יוסי ברודני: "המטרה לשפר לתושבים את החוויה האישית במתחמי הבדיקות ולעודד אותם לבוא להיבדק להתחסן"

להקת פרחי ירושלים בהופעה ייחודית בתורים לבדיקות בגבעת שמואל
להקת פרחי ירושלים בהופעה ייחודית בתורים לבדיקות בגבעת שמואל

ההתפשטות הנרחבת של זן  האומיקרון גרמה לתורי ענק במתחמי בדיקות הקורונה בארץ. במחלקה לתרבות יהודית של עיריית גבעת שמואל, החליטו לעשות מעשה ולהנעים את הזמן עבור התושבים הממתינים בתור לבדיקות.

בשישי האחרון (7.1) הילדים המוכשרים והחמודים של להקת 'פרחי ירושלים' בניצוחו של חנן אביטל, הוזמנו על ידי עיריית גבעת שמואל והמתנ"ס הקהילתי, למתחם הבדיקות בעיר, במטרה לשמח את התושבים בשירי ארץ ישראל, בשירי שבת בסימן קבלת שבת מוזיקלית וכמובן גם בשיריו של יורם טוהר לב שהלך לעולמו השבוע. התושבים הופתעו והתרגשו מהמחווה המקורית והיצירתית והשתתפו לשירה שהפכה עד מהרה לשירה בציבור.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "אנו פועלים יחד עם תושבינו במטרה למנוע את התפשטותו של נגיף הקורונה בעיר. פתחנו מתחמי חיסונים ובדיקות, שפועלים לטובת הציבור במהלך כל השבוע כדי לשמור על בריאותם ולעודד אותם להתחסן כולל חיסוני ילדים. על מנת להנעים את זמנם בתורים הארוכים, החלטנו להפתיע אותם במחווה קטנה והזמנו למתחם הבדיקות את מקהלת הילדים, כדי להנעים את זמנם ולעודד קצת את רוחם. זוהי הפעם הראשונה שנעשית יוזמה כזו לציבור שממתין בתור לבדיקות. רובם ילדים שמאוד שמחו על ההפתעה המוזיקלית ואפילו הצטרפו לשירה יחד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות