n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / המדף של בתי עם בישום לחג: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי עם בישום לחג: באתי, בדקתי, המלצתי!

כי מה יותר מושלם מלקבל בושם עם ניחוח חדש לחג? כל המותגים הכי שווים שיעשו לכם חג שמח

בתי חדש
צילום: אבי קקון

אקווה אלגוריה פלורה בלום – AQUA ALLEGORIA FLORABLOOM מבית גרלן היוקרתי

הטבע והסביבה הם מקור השראה מרכזי בבית היוקרה הצרפתי גרלן עוד מהיום הראשון בו החברה הוקמה
ב-1828 וב-1999 גרלן הקדישה את קולקציית הבשמים הראשונה שלה לטבע וליופיו: סדרת אקווה אלגוריה.

הבושם פלורה בלום או דה טואלט: ממחיש את הרגע בו השמש בשיא עוצמתה בשעות הצהריים ופורצת בקרני אור בוהקים על פני השטח הפורחים ומעניקה להם זוהר וחזות צבעונית בכל צבעי הקשת. ריח נוצץ, פרחוני, עדין ורענן הקם לתחייה בעזרת אקורד מנגו פירותי ועסיסי, פרץ פירות הדר ותמצית אבסולוט מיוחדת במינה של פרח הטוברוז ההודי היוקרתי והלבן הנעשית בעזרת טכניקת זיקוק ותמצות ייחודית ומסורתית בטמפרטורה נמוכה עם שימוש בחמאה צמחית להפקת הריח האולטימטיבי והטהור ביותר שיש. ביחד עם ורד מאי עדין וקטיפתי מהעיר גראס שבצרפת, גוונים סגלגלים ופודרתיים של סיגליות ואיריס ונגיעה של אזוב ירוק רך, הם יוצרים את זר הSUPERBLOOM הצבעוני, הרך והממכר להפליא.

AQUA_ALLEGORIA-FLORABLOOM

 

 

BVLGARI MAN IN BLACK PARFUM לגבר

פרפום נועז ועוצמתי המצטרף לסדרת בשמי הגבר מבית בולגרי- ניחוחות גבריים הרותמים את כוחו האינסופי של הטבע .

עם חתימת העץ הענברי הופך הבושם לעשיר והמרוכז ביותר בקולקציית BVLGARI MAN.  

הניחוח נפתח בתערובת תבלינים חמימה ותוססת, מהל לקינמון ופלפל שחור, עם ניגודיות לרעננות המגנטית של אלמי, שרף שנקצר ביד שמקורו בפיליפינים. 

בולגרי – MAN IN BLACK

מותג האופנה והבישום היוקרתי קרולינה הררה משיק בושם חדש לאשה בניחוח פרחוני אמבר: Good Girl Blush Elixir

אחרי ההצלחה חסרת התקדים של ,Good Girl Blush  מותג האופנה היוקרתי, קרולינה הררה, משיק בושם חדש לאשה – Good Girl Blush Elixir .

גרסת או דה פרפיום עוצמתית בניחוח מפתה ונשי במיוחד המורכב מניגודיות של זר ורדים רך בהיר ומרענן, וניל חושני ופצ'ולי מעושן המוסיפים מסתוריות לחותמת הריח הניחוח

הניחוח: שיפרה – פרחוני אמבר תווים עליונים בניחוח ורדים – שקד מר , ברמונט ,מַנדָרִין . תווי לב בניחוח ונילה – ילנג ילנג ,רוזפוליה, פאטליה תווי בסיס בניחוח פאצ'ולי – וניל ,פולי טונקה , פצ'ולי.

CAROLINA HERRERA_GOOD GIRL BLUSHELIXIR-EDP-80ML 540NIS PHOTO PR

 

 

 

מהדורה חדשה של הבושם : NEW WHITE TEA EAU FLORALE

אליזבת ארדן משיקה לראשונה את הפרשנות הזוהרת והנשית החדשה שלה לניחוח וויט תה הקלאסי, ולוכדת את תמצית הרגעים היקרים והפינוקים הפשוטים.

ניחוח זוהר וקסום: מאסק פרחוני
הבושם לאישה וויט תה או פלורל מבית אליזבת ארדן בניחוח נשי ועדין החוגג את היופי של החיים עם פרחים יפיפיים ומרכיבים עשירים לחוויה חושית ייחודית.

249₪ -וויט תה או פלורל

הדובי האייקוני של מוסקינו חוזר ! מותג הבישום האיטלקי MOSCHINO משיק בושם טבעוני חדש, יוניסקס TOY 2 PEARL בניחוח ייחודי המשתלב עם יסמין ולימון מלוח ותוסס.

הניחוח: נפתח ברעננות של הלימון שזור בארומה של אורגנו וסורבה לימון מבעבע. TOY 2 “PEARL” ,
הלב מכיל את האלגנטיות של יסמין עם תווים חמים של חול ופריזיה לגן עדן שטוף שמש. הבסיס מורכב מהמתיקות העצית של וטיוור עם ניחוח ממריץ של ברוש, ומגע חושני של מאסק.

MOSCHINO TOY 2 PEARL 100ML 249NIS PHOTO PR (2)

VIVA LA JUICY SUCRÉ EDP  הבושם החדש לאישה מבית ג'וסי קוטור

JUICY COUTURE הוא מותג לייף סטייל זוהר המביא את הסטייל היישר מלוס אנג'לס ומכניס קוטור לחיי היומיום.  נערת ג'וסי חוגגת את החיים וחיה כל יום עם נגיעה של חוסר גבולות. רוחה הנועזת, סגנונה הנחשק והגישה התוססת מביא אור לעולם.

VIVA LA JUICY SUCRÉ  

הבושם לאישה ויוה לה ג'וסי סוקרה או דה פרפיום מבית מותג האופנה התוסס והיוקרתי- ג'וסי קוטור, הוא פינוק מרענן לנערת VIVA המענגת והמפתה. הניחוח, מתקתק כקינוח, רומנטי כאהבה ועסיסי כמו עוגיית מקרון הנימוחה בפה, נוטף ברכות עם ציפוי קרמי,  ולוקח אותה לקונדיטוריה הכי מתוקה עם ניחוח גורמה פירותי ענברי מפתה המשלב תפוז ופרחים, צוף אפרסקים וקצפת קרמית הלוקחת אותנו לעולמות הפטיסרי.

הניחוח  "Viva La Juicy Sucre הוא מרקם ממכר. חוויה של ליקוק הקצפת העשיר הראשון שהוא דקדנטי, קרמי ורך".

ג'וסי קוטור – 379שח (1)


מותג התכשיטים היוקרתי והנחשק TOUS משיק שלושה מארזים חגיגיים במיוחד!

TOUS LOVEME ONYX PLAYFUL SET
מארז יוקרתי הכולל את הבושם לאישה LoveMe THE ONYX PARFUM  בגדול מלא (90 מ"ל פארפם) ותיק רחצה המשלים את החוויה בצורה אלגנטית ומתוחכמת, ממש כמו האישה הלובשת אותו.

TOUS LOVEME PLAYFUL SET – 369שח

 

GIVENCHY  IRRESISTIBLE Eau de Parfum Very Floral

בשתי מילים: מאוד נועז

מאז הקמתה בשנת 2020, Irresistible מעולם לא הפסיקה לחלוק את השובל הממגנט שלה. הניחוח הקורן ביותר של הבית מאחד אותנו בריקוד משחרר באמצעות חיוניותו האקספרסיבית.

נועזת מתמיד, Eau de Parfum Very Floral החדש מבית ג'יבנשי חושף נשיות חופשית לוהטת.
שפת הגוף זזה בלהט ובהתרוממות רוח והריקוד שלה, שמתרחש בלב הפועם של העיר, מלא בביטחון, בנחישות ובלתי ניתנת לעצירה.

הריח חושף את הניגודיות בין התווים הבהירים והצבעוניים של דומדמניות שחורות צרפתיות וצמד וורדים לבין הרעננות הבלתי צפויה של אקורד מי קוקוס. תווי הבסיס העציים והתוססים של הקשמרן ותמצית עץ ארז טהור מתערבבים עם זרעי אמברט מוחלטים, וחושפים שובל מאסקי עמוק וטבעי. 

IRRESISTIBLE VERY FLORAL EDP 80ML- 569שח

 

 

 

מותג הבישום דיוויד בקהאם משיק קולקציה חדשה בהשראת מסעותיו וחוויותיו של דיוויד בקהאם

מותג הבישום דיוויד בקהאם מתחדש עם קולקציה בשמים של 3 ניחוחות שנבחרו באופן אישי בהשראת מסעותיו וחוויותיו של דיוויד בקהאם. 

אינפטי אקווה: ניחוח מימי טרי ארומטי, Infinite Aqua נוצר בהשראת נסיעה לאורך הכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט, מרווחתו העצומה של האוקיינוס ​​והתחושה המרגשת של אוויר ים מלוח על העור. 

ארמוטיק גרינס :נוצר בהשראת חורשות עשירות הכוח המרגיע של הטבע, הירוקים ארומטיים של הגבעות מכוסות יער. 

ריפנייד וודס: בהשראת אהבתו של בקהאם לצאת לדרך הפתוחה כדי לחקור נופים, תרבויות ועמים, הריח החם והחושני הזה הוא חגיגה של טיולים וגילויים, כאשר המסע הוא הפרס. 

דיוויד בקהאם הבושם קרדיט יחצ מאושר לשימוש

 

 

Gentleman Eau de Parfum Extrême Gentleman Society לגבר

הבושם לגבר ג'נטלמן סוסייטי או דה פרפיום אקסטרים מבית ג'יבנשי בניחוח שנוצר עבור האנשים הנועזים ביותר ומחפשי הריגושים שרוצים להתעלות על עצמם. הוא מיועד למי שרוצה לחיות באינטנסיביות, ללא היסוס או מגבלות.

החתימה נשארת זהה ל ג'נטלמן סוסייטי EDP – ניגודיות של פרחים נדירים ועצים עמוקים.
אך הריח החדש מבית ג'יבנשי הוא ניחוח מתובל ונועז בשל השילוב של קפה אבסולוט ותמצית אגוז מוסקט שמביא להתמכרות חדשה עוצמתית יחד עם חתימה שובת לב המורכבת מנרקיס פראי אבסולוט ורביעיית וטיבר.

GENTLEMAN SOCIETY – 100ML – 569שח

 

 

FERRAGAMO RED LEATHER לגבר

בית פראגמו מציג את ניחוח RED LEATHER (עור אדום) החדש של פרגאמו לגברים. מסע חוש הריח של בית האופנה ממשיך להתפתח עם ניחוח חדש לגבר אשר מעניק לו ביטוי מודרני של אלגנטיות, חושנית ונינוחות. 

הניחוח החדש, מביא פרשנות מועצמת וחושנית של הגבריות המודרנית. הניחוח עור- הדרי- ארומטי או-דה פרפיום משלב ניואנסים תוססים וחמים, ובוחן את הארומה המורכבת של וטיבר, עם נגיעות אדמה מעושנות, את הליטוף החריף של ג'ינג'ר ואת הגוונים המרוממים של עץ אלגום לתחושה מתמשכת של מרץ ורעננות. 

FERRAGAMO RED LEATHER – 100 ML – 425שח

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות