n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פקקים בלתי נסבלים בבקרים ביציאות מהעיר

ראשון לציון: פקקים בלתי נסבלים בבקרים ביציאות מהעיר

תושבים רבים טוענים כי הפקקים הבלתי נסבלים ביציאות במערב ראשון הם בעיקר כתוצאה מהמשטרה, שעוצרת נהגים

המשטרה ביציאה מהעיר. צילום: פרטי
המשטרה ביציאה מהעיר. צילום: פרטי

"עד מתי יהיו משטרות בגשר ראשון וביציאות נוספות מהעיר? המצב בלתי נסבל, הכבישים עמוסים"

כך מתלוננים תושבי ראשון לציון על עומסי התנועה מידי בוקר שלטענתם חלק מהם נגרם בגלל מתן דוחות ועיכוב הנהגים ע"י ניידות משטרה.

אם עד לפני שנה הכבישים היו עם תנועה דלילה בבקרים עקב הקורונה והסגרים, הרי שבחודשיים האחרונים מאז סיום הסגר השלישי והחזרה לשיגרה היציאה מראשון לכיוון גשר ראשון לכיוון צפון והיציאה הנוספת דרך רחוב שפריצק המשלבת לכביש בין עירוני, עמוסה החל מהשעה שבע בבוקר.

ג' תושב מערב העיר הסביר ל"גל גפן" ראשון לציון כי סוף סוף חזרנו לפעילות מלאה אחרי הקורונה אבל הפקקים בלתי נסבלים: "חצי שעה לוקח לצאת ממערב העיר לכיוון כביש 4 צפון מידי בוקר, חלק גדול מכך הוא בגלל שבכל יום יש ניידות משטרה אשר מגבירות את הפקקים, עוצרות רכבים שחוסמים נתיב ולא מאפשרים לתנועה לזרום, שגם ככה יש עומס, צריך לזכור שאלפי נהגים עוברים בכביש הזה וכל עצירת כלי רכב למתן דוח פוגעת בשאר הנהגים"

תושבים נוספים מתלוננים על הקושי לצאת מהעיר ולטענתם יש לבטל זאת או להוסיף מפרצים בצד הדרך בהם תוכל המשטרה  לעצור כלי רכב מבלי לפגוע בתנועה שגם ככה זורמת בקושי.

" במקום שתהיה משטרה במקום שתנתב את התנועה ותעזור לתנועה לזרום, עושים את ההפך הגמור, אני בטוח שאם יעשו בדיקה ויראו שאין ניידות התנועה זורמת הרבה יותר טוב, הקושי הוא עצום גם ככה" מסכם ג'.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל אוכפת עבירות תנועה אשר מפריעות לזרימת התנועה התקינה ויוצרות עומסים בדרך. פעילות המשטרה מכוונת כנגד נהגים המפירים את חוקי התנועה במקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בושה של ראש עיר !!!
    תדאג ליציאות/ מחלפים/ רמזורים
    משהו שיקל על היציאה מהעיר !!!
    חצי שעה לבזבז רק לצאת מה היא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות