n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: רכבת ראשונים נפתחת שוב

ראשון לציון: רכבת ראשונים נפתחת שוב

לאחר חודשים ארוכים ותלונות רבות מצד התושבים תפתח מחדש רכבת ראשונים במזרח העיר החל מסוף החודש

תחנת הראשונים. צילום: פרטי
תחנת הראשונים. צילום: פרטי

אפשר לומר בשעה טובה: רכבת ראשונים במזרח העיר תפתח מחדש לאחר חודשים ארוכים שהיתה סגורה.

תחנת רכבת הראשונים בראשון לציון נסגרה ב-7.10 עם פרוץ המלחמה ותושבים רבים הלינו על כך מאחר  ומדובר בתחנה המשרתת כידוע את רוב העיר( מרכז ומזרח)

שאר התחנות שנסגרו במרכז עקב המלחמה כבר נפתחו לטענת התושבים ותושבים רבים סברו כי ברכבת משתמשים במלחמה כתירוץ לסגור שוב את התחנה לצמיתות.

לטענת רכבת ישראל הם פועלים  כל העת לחידוש השירות בתחנות נוספות וצמצום השפעות המצב הבטחוני ובדגש על מחסור בצוותים כתוצאה מגיוס של עובדים למילואים, "מחציתם אנשי אבטחה המהווים אוכלוסייה קרבית וצעירה המגויסת בד"כ ראשונה: מגייסים ומכשירים צוותים נוספים, מסיטים כוח אדם ממטה החברה, מגייסים עובדים אשר פרשו לגמלאות ומקפיאים פרישות עובדים" הסבירו.

והוסיפו כי בתחנת הראשונים מופעלים היסעים בחינם לרשות הנוסעים ומידע אודותיהם וזמני יציאתם ניתן למצוא באתר האינטרנט.

היום הגיעה הבשורה לה חיכו תושבים רבים כי  החל מיום ראשון, 31.12.23, יתוגבר שירות הרכבות באופן הבא: תיפתח מחדש תחנות ראשל"צ הראשונים ורכבות בקו ראשל"צ הראשונים – לוד יופעלו כבשגרה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כאשר נפתחה תחנת רכבת בראדונים יכולתי להגיע מנס ציונה לתחנת שלום בת"א תוך 15 דקות. היום אני נאלצת לנסוע לרחובות כדי לתפוס רכבת לתל אביב או להשתמש באוטובוס אגד 274 שנוסע 45 דקות. . אז תודה לרכבת ישראל על הוא הולך לאחור במקום קדימה. בושה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות