n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: חבר המועצה לשעבר משנה סטטוס

ראשון לציון: חבר המועצה לשעבר משנה סטטוס

אייל מושיוב, מי שהיה המשנה לראש העיר ומתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר, שינה היום סטטוס והפך לסבא בגיל 55. "פתאום אני סבא והלב מתפוצץ מגאווה"

מושיוב
צילום: פרטי

אייל מושיוב, מי שהיה חבר מועצת העיר 13 שנים, פרש מהחיים הפולייטים וכעת מתמודד שוב למועצה, החליף הבוקר סטטוס  והפך ל"סבא". מושיוב, בן 55,נשוי למלי, אב לאיתי שנשוי לאור והבוקר הפכו להורים, ואב לשיר ועידו.

"תודה לך בורא עולם על שנתת לי את המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש!" כתב מושיוב ברשתות החברתיות "הלילה נולדה לנו נכדה, בת לאור כלתי ולבן שלי איתי, אחיינית לשיר ועידו.לא ידעתי כמה חיכיתי לבשורה הנפלאה הזו, הנכדה הראשונה שלנו! לראות את הבן שלי, שאני זוכר ממנו כל פרט, רגע וריח ודיבור מהמילה הראשונה, הופך לאבא.
אני לא מוצא את המילים כדי לתאר את השמחה שאני מרגיש עכשיו!
אני עוד לא יודע איך זה להיות סבא (ואשתי-סבתא), אבל אני מבטיח להיות הסבא הכי טוב שאוכל להיות, בעוד כמה שנים העיניים שהיא תחפש וכשאגיע לבקר היא תשאל אותי:
"סבא, מה הבאת לי במתנה"?

אז כן, פתאום אני סבא והלב מתפוצץ מגאווה. יש תארים בחיים שאפשר להשיג בשקידה בלימודים, במבחנים- תואר B.A, M.A אבל ואבל ענק…אין משהו דומה לתואר סבא או סבתא.

ברוך השם לאם, לתינוק (ולאבא😅) שלום!

גל גפן מאחל למשפחה הרבה שמחה ולילות עם שינה, ומה אתם מאחלים?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות