n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / לא צריכים פזמון רק תשימו פעמון

לא צריכים פזמון רק תשימו פעמון

אחרי האכזבה בגביע, הפועל חולון חזרה לליגה ולקצב התופים והפעמון המיוחד שהגיע לחדרה, רקדה על הפרקט בדרך לניצחון קליל על הגליל

הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה
רוצים מקום 3- חולוניה חוגגת ניצחון ליגה. צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה
(רועי אסף)

רק מספר שעות לפני השריקה למשחק החוץ מול הפועל גליל עליון, ידעו השחקנים והאוהדים היכן יתקיים המשחק אחרי שבמשך ימים ארוכים, הקבוצה מהצפון ומנהלת הליגה התקוטטו ביניהן על אירוח ביתי בכפר בלום, או אירוח בבית החלופי בחדרה. המצב הביטחוני הכריע והמשחק נערך בחדרה.

על הפרקט, למעט רבע ראשון שהיה איטי וצמוד, האדומים מהגליל לא באמת הפריעו לסגולים צהובים שהגיעו מאוכזבים ומפוקסים, אחרי ההדחה המפתיעה בגביע. ברבע השני חולוניה פתחה מבערים וברחה ליתרון דו ספרתי אותו שמרה עד לסיום, הרבה בגלל האנמיות של הקבוצה הביתית בעיקר בהגנה.

ג'סטין סמית לוטן אמסלם צילום עודד קרני מנהלת הליגה

סמית' הודף את אמסלם והגליל- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

כ-150 אוהדים הצפינו מחולון לחדרה ונתנו סוג של אווירה ביתית אל מול פחות מחצי הכמות של אוהדי הגליל שישבו ביציע ממול.

בנוסף לתוף שמלווה את הקבוצה לכל מקום בארץ, הפעם הגיע חיזוק מפתיע ומהדהד בדמות פעמון ענק שהזכיר צלצול פתיחת קרב איגרוף או האבקות. לאחד מאוהדי הקבוצה היה תפקיד, לגשת עם הפעמון בכל פסק זמן אל מאחורי ספסלה של הגליל ולהחריש את אוזני השחקנים שניסו להקשיב למאמנם.

אוהד חולון פעמון צילום אולג קופמן

אוהד חולון והפעמון- צילום: אולג קופמן

אם הפעמון עזר לניצחון או לא, תשאלו את שחקני הגליל. בסיום: 92:71 לחולון ששומרת על המקום הרביעי וקורצת לשלישי בו נמצאת מכבי רמת גן, שתגיע לחולון ביום שלישי הקרוב. מסקנות מהמשחק: נתנאל ארצי לא רק חקיין מצוין הוא גם זמר ורקדן לא רע וזה הוכח בסיום בשירה המשותפת עם האוהדים. והפעמון? הוא צריך להכנס קבוע ליציע לצד התופים והעידוד של הצבא הסגול.

קלעו: סמית' 15, דאוסן 14, עמיר 12, מקול 11,  ארצי 10, האנס 9, חנוכי 8, משגב 6, האריס 5, סולומון 2.

הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

חולוניה רוקדת בסיום- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות