n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון "אלמוג הוא הפסד לעולם"

ראשון לציון "אלמוג הוא הפסד לעולם"

הפעיל החברתי רון לוי מבקש את עזרת הציבור בתרומה לפרוייקט "ארוחת חג" לכבוד פסח אותו מוביל 15 שנה.

123

אלמוג שמש מראשון לציון שירת כחובש קרבי ונפצע אנושות בתאונת דרכים לפני 25 בתוך שירותו הצבאי. הרופאים לא נתנו לו סיכוי מכיוון שהיה פצוע הראש הכי קשה בצה"ל, אבל אלמוג המשיך לחיות יחד עם משפחתו, עד שנפטר בחודש יולי 2023.

כעת אחרי כמעט שנה מנפילתו, הפעיל החברתי רון לוי החליט להנציחו במיזם של ארוחת חג למשפחות שידם אינה משגת.

 

"מדובר  במיזם שלי שתמיד מרגש אותי מחדש" אומר לוי , "15 שנה שאני עושה ארוחות חמות לחג ל-150  משפחות, פעילים חברתיים יחד איתי שמגיעים לזקוקים עד פתח הדלת וכול שנה אני עושה לעילוי נשמת חלל צה"ל. אחר השנה אנחנו מנציחים את החייל אלמוג שמש ז"ל  וביחד איתם יצאנו לגיוס כספים. המיזם השנה הוא אוכל מוכן מחברת הקייטרינג  "סיבל" מראשון לציון שנתנה  לנו מחיר מסובסד למנה וגם תרמה עוד מנות, בתפריט יהיה מנה בשרית 2 תוספות 6 סוגי סלטים וכמובן מצות. החלוקה תצא בערב החג מי שרוצה להתנדב תבוא עליו הברכה"

https://payboxapp.page.link/Siae5vLJiJsxuWBN8 לתרומות

 

אור שמש, אחיו הקטן של אלמוג ז"ל שדואג להנציחו מספר על התחושה בימים אלה יחד עם ההנצחה

"רון לוי חבר שלי הרבה שנים" הכרנו עוד באבא פגום ומיד התחברנו, הוא עושה דברים יפים וטובים למען הקהילה, בראש השנה האחרון  הוא עשה את ההנצחה לעילוי נשמת הלוחמת ליה בן נון שנהרגה בעת מילוי תפקידה אחרי שנורתה למוות על-ידי שוטר מצרי. היא נהרגה בגיל 19 והקבר שלה צמוד לקבר של אלמוג שנקבר חודש אחריה, אחרי שראיתי את ההנצחה בראש השנה אמרתי לרון שזה מאוד ריגש אותי והוא הפתיע אותי ממש לפני כחודש ואמר שאת ההנצחה הפעם נעשה לעילוי נשמת אלמוג, אני רוצה שכולם ידעו שאלמוג הוא הפסד לעולם"

 

https://chat.whatsapp.com/HDneRNSOxlVDMKBBgMphg7 להצטרפות לקבוצת הווטס אפ בעזרה בשינוע.

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-08 בשעה 18.44.55_de64855b
רון לוי בפעילות

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות