דף הבית / חדשות העיר משני / "משימה בלתי אפשרית"

"משימה בלתי אפשרית"

רונן דמארי

 

תושבים בקרית גנים מלינים כי למרבית התושבים ישנה חניה פרטית, אולם תושבים נכים מקבלים חנית נכה נוספת שהופכת את מצוקת החניה לקשה עוד יותר, מאחר ורבים מהתושבים מחזיקים בשתיים ולעיתים שלוש מכוניות. הם מציינים כי ברחובות אילון, אושה ובית ערבה הבעיה חריפה במיוחד. בשיחה עם "גל גפן" מספר אחד התושבים: "ברשותו של כל דייר חנייה פרטית רשומה על שמו ומספר חניות לא גדול רזרביות, לפי התכנון והחישובים של כמות המכוניות שהיו באותה התקופה. עם חלוף השנים כאשר כמות המכוניות גדלה משמעותית ולכל דירה יש היום בין 2 ל- 3 מכוניות ולפעמים יותר, למצוא מקום חנייה נוסף הפך להיות משימה כמעט בלתי אפשרית למי שחוזר הביתה מאוחר כולל בימי שישי. בשנתיים האחרונות נדהמתי לגלות שהעירייה חילקה חניות משוריינות עם מספר רכב לבעלי תו נכה, שירדו ממכסת החניות הרזרביות. מה שיוצא זה במקום שבעל הנכות יחנה בחנייה הפרטית שלו ובני ביתו יחפשו חנייה פנויה כמו כולם, בני משפחתו קיבלו חנייה נוספת במתנה כי הרי לרכב עם תו הנכות יש חנייה נוספת משוריינת ולהם נשארה החנייה הפרטית".

עוד מוסיף התושב: "למרות שזה צרם לי מאוד בהתחלה לא התכוונתי להתלונן אבל מחניית נכים אחת, אחרים ראו כי טוב והיום ברדיוס של 100 מטר יש כבר חמש חניות כאלו. אני חושב שזה חוסר התחשבות בכלל התושבים ואני מאמין שבמידה שהעירייה מחויבת לתת חניות לבעלי התו נכות, הייתי רואה בחיוב שישימו שלט חניית נכים בחניה הפרטית שלהם, או לחלופין לא להגביל את החניות נכים עם מספר רכב, כך שלפחות יהיה פתוח לכלל תושבי השכונה בעלי תו נכות ויש הרבה כאלו שלרגע לא עלה בדעתם לא להתחשב בכלל התושבים".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "ראש העירייה, רז קינסטליך, הנחה את מחזיק תיק התחבורה, איציק אבשלומוב, להסדיר את כל נושא החניות, הבקשות והאישורים שנתנו. בכל מקרה, מדיניות העירייה היא לא לאשר מקום חניית נכים בנוסף למי שכבר יש חנייה פרטית, אלא במקרים חריגים כמו רכב עם מעלון הזקוק למקום רחב יותר".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות