n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: כל האקססוריז לבית במקום אחד ובמחירים שלא תפסיקו לקנות

ראשון לציון: כל האקססוריז לבית במקום אחד ובמחירים שלא תפסיקו לקנות

אחרי למעלה מחמישים שנות פעילות, "יעד פרזול ועצוב לבית" מיתגה את עצמה מחדש לאחרונה ואמש נחנך הסניף החדש במערב ראשון לציון, שכלל אורחים רבים וכמובן את טקס תקיעת המזוזה המסורתי.

WhatsApp Image 2023-03-12 at 12.25.22
צילום: פרטי

 

אין ספק כי עבור רוב האנשים, עיצוב הבית היא משימה שעולה הרבה כסף וכוללת בין השאר את שדרוג המרצפות, הצבע לקירות, הריהוט ועוד, אך הטאץ’ הסופי שנותן לבית את המראה הייחודי שלו הוא האביזרים שאנו מוסיפים על הקיר, המדפים, במטבח, במסדרון, בחלל האמבטיה או חדר הכביסה. תחום עיצוב הבית הוא נרחב עד מאד ועם זאת, גם ההיצע בחנויות השונות גדול, לכן המשימה של כל אחד היא לבחור חנות שתתאים לו, כך שהוא יוכל לדעת שכל רהיט משלים או מוצר נוי שיקבל יתאים לצרכים שלו.

כאן נכנסת לתמונה חברת יעד פרזול, שתאפשר לכם לקשט את הבית באקססוריז ייחודיים מאוד במחיר שווה לכל כיס ולהפוך אותו ליוקרתי ובעל מראה מהודר. חברת יעד פרזול מיתגה את עצמה מחדש לאחרונה ואמש בעליה חנכו את הסניף החדש במערב ראשון לציון (רוזנסקי 1), שכלל אורחים רבים וכמובן את טקס תקיעת המזוזה המסורתי. היינו שם על מנת להתרשם, לשוחח עם בכירי העסק ולהבין מה מצפה בדיוק לכל לקוח שיגיע לסניף בעיר היין.

בשיחה שערכנו עם שירי רוקח, אחת מבעלי החברה, היא חשפה: "החנות עשתה רילוקיישן ממזרח העיר מאחר ורצינו להתקרב לאזור שהוא שוקק חיים, אזור בו יש רק חנויות העוסקות בתחום שלנו. עם השנים התפתחנו להום סטייליינג ברמת אקססוריז לבית, החל מחלל הרחצה, המטבח ועד חדר הכביסה".

WhatsApp Image 2023-03-12 at 12.25.20
צילום: פרטי

 

במה זה מתבטא?

"זה בא לידי ביטוח בפחי האשפה הדקורטיביים שהפכו ל'היי-לייט' ומשם התקדמנו לנרות, פסלים ועוד פרטים קטנים שמשדרגים לכל אחד את חלל הבית שלו. אתה יכול לקנות ספה יפה אבל ארבעת הכריות שתרכוש פה, יהפכו אותו למשהו יוקרתי יותר או למשל אם יש לך מטבח ישן, רק תחליף לו ידיות מכסף לזהב והוא יהפוך את נראות הבית – המטרה שלנו להפוך כל בית למשודרג יותר".

פרט לכך התרשמנו מההתרגשות הרבה של יתר העובדים בסניף ועם זאת לרגל ההשקה, ביעד פרזול ראשון לציון יצאו במבצע של עשרים אחוז הנחה על כל קניה בסכום של למעלה מ-1000 ₪. בנוסף, החברה מציעה הצטרפות בחינם למועדון הלקוחות שלה, שמקנה באופן מיידי הטבות, הנחות יום הולדת ועשרה אחוזים באופן קבוע על כל קניה, כך שיש הרבה יתרונות. עם זאת מצאנו כי המחירים נגישים לכל אחד כשכמובן ישנם גם אביזרים מיוחדים יותר ומחירם בהתאם.

אם בעבר, חברת יעד פרזול, פנתה לקהל הבונה והמשפץ, אז היום היא פונה לקשת אוכלוסייה רחבה, כך שכל מי רוצה לשדרג את הבית, ולא בעלות גבוהה, יכול לעשות זאת כאן. מהר מאד הבנו, כי בכל פעם שאתם ניגשים לקנות רהיטים משלימים או אקססוריז לבית או לעסק, אתם צריכים לבחור את חנות עיצוב הבית הטובה ביותר על מנת לקבל איכות טובה, לצד מחיר הוגן, ובשורה תחתונה: כל מי שיגיע לסניף יעד פרזול בראשון לציון, יוכל למצוא משהו שיתאים לו.

 

גם אתם מוזמנים להגיע לחנות או להתרשם ממגוון המוצרים של "יעל פרזול" בפייסבוק ובאינסטגרם, שם תהנו ממבצעים בלעדיים, עליהם תשמעו ראשונים לפני כולם. תתחדשו.

רוז'נסקי 1, ראשל"צ.

טל: 050-7485139

שעות פתיחה:

א-ה' 09:00-20:00 | ו'  9:00-14:00

 

צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות