n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כמה יעלה לנו בילוי בחוף הים של ראשון לציון?

כמה יעלה לנו בילוי בחוף הים של ראשון לציון?

אם חשבנו שיציאה לחוף הים היא בילוי משפחתי זול, כדאי שנחשוב שוב או שפשוט נצטייד נכון לפני ההגעה לחוף

חוף הים. צילום דוברות עיריית ראשון לציון 1

יוקר המחיה המאמיר הפך את ההוצאות על משק הבית הישראלי הממוצע לעניין כבד במיוחד. לכך נוספה העונה החמה והשאלה מה עושים עם הילדים. ישראל, כידוע, היא מדינה ברוכת ילדים ונמצאת בראש טבלת הפריון מבין המדינות המפתחות, והקיץ מזמן להורים אתגר לא פשוט. יולי אוגוסט ידועים כחודשיים עם הוצאות כלכליות גבוהות מן הרגיל, אם נשכלל את כל הנתונים הרי שהורים רבים מחפשים דרך לשרוד את חודשי הקיץ בלי לקרוע את ה כיס.

יצאנו לבדוק כמה תעלה לנו היציאה הכי כיפית ופשוטה למשפחה בקיץ: חוף הים

אם בעבר היינו נוסעים לים ומצטיידים בפיתות עם חביתה, קופסת פירות וקופסת ירקות, וכמובן שמשיה שסחבנו מהרכב עם כיסאות או מחצלת, הרי שהיום משפחות רבות מעדיפות להתרווח ולהנות ממה שיש לחוף הים להציע תמורת תשלום.

בחוף ראשון לציון פינו את ארבעת המסעדות שהיו ממש על חוף הים, ואת מקומם תפסו הפודטראקסים עם מחירון מפוקח לתושבי העיר כאשר המחיר זול יותר מאשר תושב חוץ. כך גם לגבי מתקני החוף שכוללים שמשיה, שולחן, כיסא ומיטת שיזוף.

פודטראק

פודטראק חוף הים ראשון לציון

אז כמה כל הטוב הזה יעלה לנו אתם שואלים?

מיטת שיזוף- 8 שקלים

כיסא – 4 שקלים

שולחן חוף- 4 שקלים

שמשייה- 4 שקלים

אם הגעתם זוג ומספר ילדים ככל הנראה יעלה לכם מתקני החוף לא פחות מ-30 שקלים .

המחירים המפוקחים בפודטראקים למזון מתחלקים לזולים וסבירים, כך תוכלו למצוא ארטיק קרח ב3 שקלים, מים מינרלים חצי ליטר בחמישה שקלים, נקניקיות/ המבורגר/טוסט ב- 15 שקלים לתושבי העיר ו-28 שקלים לתושבי חוץ.

אם תרצו להנות מבירה 1/3 תשלמו 18 שקלים, פלטת מטוגנים 55 ש"ח ונאגטס וצ'פס ב45 ש"ח.

אומנם החנייה בחינם לתושבי העיר אבל חשוב לזכור שבילוי בחוף הים שכולל מתקני חוף ומזון יכול להסתכם בלא פחות מ300 שקלים למשפחה. אז מה לעשות? להתפנק פחות, להביא את הציוד מהבית וגם את המזון ולהנות מהכסף שנשאר בסוף בכיס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

6 תגובות

  1. חניה חינם ??????ראש העיר הרס את הים .מי שגר שם כלוא כל הסוםש ומי שמהמערב או מהמיזרח העיר רק יכול לחלום להגיע לים .ועם כל מתחם העסקים והביניין המכוער מזכוכית שמחיל אלפי מישרדים ובני אדם שלא מהעיר אז גם באמצע שבוע תושבי העיר יכולים לחלום על הים ..הוא שייך לזקנים לבית האבות .הם מימלא לא צריכים לצאת לדום מקום ..פשוט הרסו את הים .שהיה יפה מטופח ואותנתי .ומחרו אותו לעסקים ..קניון ומרכז מיסחרי לזקנים שיבוא באמצע החניה הרמתם.

  2. 30₪ על מתקני חוף, 0₪ על חניה, 15₪ על ארטיקים קרח, 75₪ על נקניקיות בלחמניה ל5 אנשים.
    סהכ 120₪ על בילוי סביר בהחלט למשפחה. בואו נגזים נוסיף עוד 150₪ על בזבוזים נוספים ארטיקים יקרים יותר ואוכל משמעותי יותר.
    עדיין לא הגענו ל300₪. מאיפה אתם מביאים את המספרים האלה???

  3. בראשון לציון אין חוף ים באמת…זו פיקציה…המרחק ממרכז ראשון לחוף הים הוא 10 ק"מ…החוף קרוב יותר לחולון מלראשון…בדיחה.

  4. המחירים המפוקחים שצוינו נשמעים כהוגנים. אך מדוע שתו"ח שעירו לא גובלת בשפת הים חייב לשלם יותר. הרי זה משאב שנמצא רק בערי החוף ומן ההוגנות לחלק את ההטבות האלו גם לתושבי עיר שאין להם שפת ים משלהם. מי שיגיש על לך כך עתירה ראויה יתכן שיזכה. כי זו אפלייה של ממש שלא ניתנת למי שבמקה לא זכה למשאב הזה..

  5. אחלה מחירים מה זה הטעמעות הזו?

  6. שמחה מרציאנו

    ותשאלו כמה תעלה חניה לתושב חוץ – 70 שח אני לא מבינה הים שייך רק לראשון הוא שייך לכל אזרח במדינת ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות