n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: נפילה מגובה ברחוב חשמונאים

בת ים: נפילה מגובה ברחוב חשמונאים

פועל נפצע בינוני אחרי שנפל לפיר באתר בניה

בניין תאונת עבודה צילום דוברות איחוד הצלה

בשעה 14:08 (יום חמישי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב איילון על פועל שנפל מגובה תוך כדי עבודתו באתר בניה ברחוב החשמונאים בבת ים.  חובשים ופראמדיקים של מד״א יחד עם צוותי הרפואה של איחוד הצלה, העניקו סיוע רפואי ראשוני ופינו לביה״ח וולפסון גבר כבן 50 במצב בינוני עם חבלה רב מערכתית.

שמואל מלכה חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בפועל שנפל לפיר תוך עבודתו באתר בניה. בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ הענקנו לו סיוע ראשוני לאחר שחולץ ע"י צוותי הכיבוי. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני."

בניין תאונת עבודה צילום 1דוברות איחוד הצלה בניין תאונת עבודה צילום דוברות איחוד הצלה

צילומים מזירת האירוע: דוברות איחוד הצלה

הטיפול בפצוע, התאפשר רק לאחר חילוצו מעומק של 4 מטרים, על ידי שלושה צוותים של אנשי כבאות והצלה מהתחנה האזורית בחולון שהסתייעו בצוות היחידה לחילוצים מיוחדים.

לוחם אש הורד באמצעות חבלים, חבר ללכוד ורתם אותו באמצעות ציוד ייעודי, בסיוע הצוותים העלו אותו בבטחה והעבירו אותו להמשך הטיפול הרפואי.

בניין תמא פיר צילום דוברות כבאות והצלה

הפיר ממנו חולץ הפועל. צילום: דוברות כבאות והצלה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-25 at 17.05.58_fc7c6cb1

בת ים: גבר במצב קשה בעקבות מכת חום

תפריט נגישות